Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vítězství v etapě mě nabíjí, říká Loprais. Teď útočí na celkový bronz

Jeli 631 kilometrů, rozdíl byl mezi nimi ale jen nicotných 37 vteřin. I tahle půlminuta však rozhodla, že Aleš Loprais poprvé na letošním ročníku Dakaru a pošesté v kariéře bral etapové vítězství. Těsně za ním pak skončil Rus Karginov. Loprais je nyní v kategorii kamionů celkově čtvrtý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O29n88d66ř56e64j 81I77l78e11k 4567817165938

Koho zajímá nějaký Loprais, pojďme si radši všichni dokazovat, jak zvládáme gramatiku lépe než redaktor. ;-DRv

+1/−1
16.1.2014 16:35
Foto

T23o81m52a49s 94C75a68b83a25k 8615935634429

" dobili pódiová umístění "...

Ze uz pisalci z "nej" zpravodajskeho portalu neumi shodu podmetu s prisudkem, to uz me ani neprekvapuje, ale ze uz nezvladnou ani vyjmenovana slova.. tak to je vrchol. 8-o Rv

+1/−2
16.1.2014 12:21

P40e24p43a 91J33e95t31e73l 4344325139628

No když to Loprais řek s měkkým i, co měl chudák pisálek dělat...

+3/0
16.1.2014 12:48

E16v86a 61P21e94t58ř15í89k30o92v91á 9518162181715

no, ještě není konec, aby to neskončilo jako vždycky nějakým zbytečným kotrmelcem nebo krachem techniky, Tatrovky už nejsou tak spolehlivé jako bývaly

0/−2
16.1.2014 11:25

J32i58ř13í 36E71r92b32e50n 1623444186327

Kdo pamatuje Dakar 1988, ten by se Ti vysmál. Imrvére praskající listová pera (osmikolka dojela etapu čtyřicítkou a nakloněná na bok). Po roce 1990 problémy s převodovkami, řízením atd.

+1/0
16.1.2014 17:01

P84e83t30r 87H58u48b86a87l 3883178722300

Hlavni je, ze ta podiova umisteni DOBILI.

+4/−1
16.1.2014 9:31

M13a88r73t21i46n 32M91y84n25a33r98i25k 4319945411693

asi tam pobyli a přitom se tam pobili:-D

+1/0
16.1.2014 10:01

J82i45ř98í 76E86r35b29e15n 1103154426137

Hlavně abi sy tam moc nepopyly, abi se s toho nepoblyly ;-D

0/0
16.1.2014 16:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze