Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čeští muži o dvě příčky překonali ženy. Štafeta biatlonistů dojela pátá

Ještě lépe než ve středu české ženy si vedli ve štafetě Světového poháru v Ruhpoldingu jejich mužští reprezentační kolegové. Kvarteto Šlesingr, Krčmář, Soukup, Moravec vybojovalo po výborném výkonu 5. místo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a55n 81V88y69b83í22h96a15l 8466130369688

Gábina jim tam dneska dala dobrou dardu  parádní výkon! Norky pohořely.

0/0
10.1.2014 15:16

P41e51t62r 74V57a28l70i81š 4245624438451

Krásná -nádherná štafeta!

Našim gratulace. A to včetně trenéra.-na celém týmu je patrná skvělá práce a myslím , že forma bude na OH perfektně naladěna.

Skvěle dnes Rakouský matadoři-frajeři!!!Nevím jak Vy, ale já jsem z Rusů dost rozpačitej-ten tlak u nich je (dle mě) opravdu kontraproduktivní, ale přijde mi to mnohem horší u chlapů než u ženskejch.

Fascinuje mě Lotyš Rastorgujevs- Nechci si hrát na chytrého, ale tipuju ho příští nebo přespříští sezonu na boj o "celkové" ve SP.

0/0
9.1.2014 21:49

O50t14t28o 43P52o87s41p57í36š49i20l 4784895337638

Rastorgujevs potřebuje stabilizovat střelbu... Ostatně už párkrát předvedl, že umí střílet přesně, ale od stupňů vítězů ho zatím dělí buď deficit ze sprintu, nebo zvoraná jedna položka. Do budoucna klidně může být absolutní špička.

0/0
10.1.2014 6:42
Foto

P38e86t38r 88Š17m74e60j62k21a23l 9545770858947

Gratulace, skvělá střelba...chtělo by to ještě trochu vylepšit běh...R^

+3/0
9.1.2014 19:38

R48a65d91k47a 53Ž29á79k92o63v61á 5582715775411

pěkný zážitek, až na toho komentátora...

+2/0
9.1.2014 17:18

J91a41n 83P83a33z63d41e94r84a 7727354709881

já už koukám jen na Němce, nebo bez zvuku....

0/0
9.1.2014 21:03

M51i17l29o96s19l54a62v 87F82i27l40i46p14i 3836451327752

Radko, sledovanost např. přenosů z MS v NMNM byla až půl milionu lidí a počet těch, co si stěžují na komentátora je zde tak 3-5 lidí (dnes jste 2). Není to už komplex? Opravdu čekáš celý přenos na něčí chybu, aby ses zde mohla "vyprázdnit"? Nikdo není neomylný, nejspíš ani ty. Nemyslím si, že by to bylo tak špatný. Pokud ano, byl by komentátor dávno vyměněn, což se ale léta nestalo a p. Rejman tam je. Máš také skoro 20 let stejného zaměstnavatele? Pokud ano, máš můj respekt. Pokud ne, uber plyn. Samozřejmě Ti neberu právo na názor, pouze se mi zdá, že je to trochu ve stylu "Bílej ven"... (a to bychom byli na úrovni kopaček)

+3/0
9.1.2014 22:23

M40i44l95o28s69l79a39v 70F53i32l63i53p79i 3296221827402

..."Bílek ven"... vidíš, taky chybuji :-)

0/0
9.1.2014 22:25

O37t85t43o 64P48o27s25p53í19š24i52l 4464295797958

3-5? Děláte si legraci? Proti Rainmanovi je mnoho lidí na diskuzích a mnoho fanoušků biatlonu už radši vyhledává zahraniční komentáře.

Ve srovnání s jeho kolegou Lachmannem je Rejman kašpar. Nechci zlehčovat práci komentátora, není to pro každého, ale když to neumí, tak ať dělá reportéra nebo podává tužky...

+1/0
10.1.2014 6:45

M71i19l42o90s73l69a81v 36F89i36l65i32p98i 3436121977282

Taky názor. Diskuse sleduji celkem dlouhodobě, spíš jde stále o ty samé "stěžovatele". Minule dokonce někdo nadával na p. Rejmana i když ten byl v Opavě a komentoval volejbal, zatímco biatlon komentoval Vámi zmiňovaný p. Lachman... A ještě něco: umyslné komolení jména, byť někoho, koho nemám rád, je ubohost. Škoda, že se toho nedokážete vyvarovat...

0/0
10.1.2014 7:08

J63a73n56a 58H88o21r90s27k80á 2746597656864

Nic si z toho nedělejte - to je pouze projev vlastních mindráků: přidat se k nějaké tlupě a útočit na obětního beránka :-) ... pan Rejman není kdovíjaký komentátor a sem tam je mimo, ale kdo sem tam není, že? ... osobně mi jeho projev nevadí tak, abych ho musela vypínat - navíc spolukomentuje Dostál - pořád pro mne klady komentovaného závodu z ČT převažují nad komentátory německých televizí či závodů bez zvuku. R^ ... sama si sebe neumím vůbec představit, že během 4 dnů odkomentuji 6 závodů a neudělám chyby ;-D ... spíš vidím tu hrůzu, jak mám zhruba 1,5 hodiny komentovat, to znamená plynule mluvit k věci, a k tomu sledovat vše, co se na trati děje, neboť český divák vše vidí a zná ;-D

+1/0
10.1.2014 12:04

M33i33l52o66s80l70a85v 30F18i69l55i58p52i 3376821947252

Jani díky, mám naprosto stejný pocity! Kdybych se tím měl živit já, měli by všichni přepnuto na EUROSPORT nebo ZDF. Nepřestane mne proto "fascinovat" sebevědomí a bezchybnost některých jedinců. On je opravdu velký rozdíl o některém sportu klidně i hodně vědět a živě vše komentovat. U mikrofonu je pak často všechno jinak. Docela by mě zajímaly bezchybné výkony těchto kritiků v jejich práci. Obávám se ale, že pokud by jejich práci sledovalo teoreticky i několik set tisíc lidí, nejspíš by se taky našel někdo, kdo by je označil za kašpary, případně je poslal podávat tužky...

0/0
10.1.2014 14:41

J19a17n 25V33a82r55g32u46l81i97č 7501723917943

Takovou střelbu těžko zopakujeme, rezervy v běhu..Ale fajn..

0/−1
9.1.2014 16:55

S31t70a13n13i41s78l41a62v 41B21a96c54í14l11e98k 3459826179329

Jsem zvědavej, jestli pojede Krčmář nebo Krupčík.

+2/0
9.1.2014 16:49

J65a64n 52V49o62r49l77í29č30e98k 7717445573257

Třeba oba, pokud se Vítek nazmatoří.

0/0
9.1.2014 16:54

F73r33a87n49t34i51š25e83k 56N75o14v35o37t51n31ý 8464466245439

Na OH možná oba, ale do štafety jsou jasní Šlesingr, Soukup, Moravec.

0/0
9.1.2014 23:03

T50o36m39á77š 30V49y62b63í59r21a63l 4688769498392

Super výkon R^ [>-] Fakt je ale strašná škoda toho pomalýho běhu, když tu střelbu máme dlouhodobě exkluzivní :-)

+7/0
9.1.2014 16:22

O39l76d21ř94i58c65h 16B81í18l76ý 7458365214356

otázka co s tím. Můžeme spoléhat na větší souhru okolností, tedy více chybující první týmy a doufat, že my budeme nadále snipeři nebo věřit, že se dostaví zrychlení. Bohužel Jarda s tím bojuje od zranění a Michal zrychlí, tam je to dost pravděpodobný. U Michala Krčmáře těžko soudit, ale tam očekávat, že zajede líp než dneska je asi ještě nereálný a pak tu už máme jen Zdeňka, což je určitě zajímavá varianta co se týče rychlosti, ale s jeho " tradiční " stojkou to může být docela napínavý čekání na  " buď a nebo "

+1/0
9.1.2014 16:32

J96i82ř62í 57D11r17e87i43s55e66i10t70e87l 5650716924161

No ještě tu je jeden faktor, teď jsem se díval do statistik střelby a jako přesnost našich fakt excelentní, super, ale v tak vyrovnaných závodech hraje prim právě i celková rychlost střelby... a Rusové, kteří dobíjeli 7x, tedy 5x více byli pouze o 1s horší než mi...jako Jarda a Ondra to odstříleli famózně i co se rychlosti týče. Michalové trochu horší :-/ ale chápu že ta rychlost byla na úkor právě přesnosti. Krásný výsledek ;-) V každém závodě se může stát cokoliv, těším se na olympiádu :-)

+2/0
9.1.2014 16:44

J36a85n97a 22H54o35r50s65k76á 2436547306114

Dobrý večer, ty statistiky, ze kterých vycházíte, jsou někde na netu? Můžete hodit odkaz? Díky.

0/0
9.1.2014 19:03
Foto

P84e22t50r 37Š61m37e11j21k74a42l 9505940308537

http://ibu.blob.core.windows.net/docs/1314/BT/SWRL/CP05/SMRL/BT_C77C_1.1.pdf

0/0
9.1.2014 19:42

J94i87ř77í 50F19o25g69e18l 2500231236522

Všechny info naj´deš na stránkách IBU. Statistiky také: http://datacenter.biathlonresults.com/?view=schedule_race

0/0
9.1.2014 19:46

J57a21n90a 33H72o43r23s54k81á 2866297596134

na ibu datacenter se dívám,ale nějak mi tam nejdou zadat dat z běhu a střelnice - dříve tam bylo tlačítko auto a při závodu a po něm jsem to viděla, teď to tam nemám ... :-/ ... budu zkoušet, kde dělám chybu, díky.

0/0
10.1.2014 11:38

J44a91n 94V61y53b57í26h33a80l 8546770989928

Na jednu stranu rychlost na úkor přesnosti, na druhou tedy čistí Moravec a Soukup byli rychlejší než Michalové s jednou chybou? ;-)

0/0
9.1.2014 19:28

O45l15d40ř75i71c37h 24B19í78l88ý 7298505684166

Parádní štafeta, trošku mrzí, že při takové střelbě jsme byli bez šance na medaili a o moc lepší výkon asi nejsme schopni podat. Věřím, že Michal a Jarda můžou jezdit trochu rychleji, zejména u Michala to je dost reálný.

Celkově parádní závod napínavej až do posledního metru.

Neodpustím si, že jasně ukázal dvě věci který se tady řeší. A ) rozjet slušně štafetu není rozhodně žádná samozřejmost  B ) i tenhle světák jasně ukazuje, že příprava na OH není žádnej výmysl kde se ladí psychická forma, ale o jasně stanoveném tvrdém tréninkovém plánu a opravdu si třeba Martin Fourcade nejede psychicky odpočinout ...

+2/0
9.1.2014 16:14

J81a75n 71V18o67r28l46í73č33e73k 7567955643957

Dneska to neběželo ani Norům. Ztratili běžecky minutu a půl na Němce. Proto ta Boeho ztráta po první lezce prakticky zůstala. Naším docházely síly vždy v posledim kole. Kromě Moravce. Snad doladí. Minimálně Michal by za top formy předával se špici.

0/0
9.1.2014 16:35

O28l75d66ř23i34c79h 97B17í23l15ý 7248915444936

Tarjei běžel slušně, Christiansen běžel asi na to co má a Emil se už fakt nedřel a po stojce to vypustil úplně a jen dojel. Ale při dnešním vývoji, by ten výbuch na první ležce nezachránili ani kdyby jeli s Olem a běželi všichni jak šinkanzen.

S Michalem souhlas, tam bych to viděl stejně

+1/0
9.1.2014 16:39

J64a13n 75V20o83r50l44í56č19e46k 7197805553707

I Tarjei ztratil 20 vt. v běhu. Johannes ještě více. Nevím. Buď po té ležce nebyla motivace nebo byl problém v lyžích. Zklamali hodně.

+1/0
9.1.2014 18:45

S81t65a29n74i71s27l89a13v 32B16a25c88í18l73e61k 3669926759829

Rozjet štafetu je úplně to samé jako jet na dalším úseku. Jen se na prvním úseku nejede tak rychle a jsou tam většinou ti nejhorší závodníci. Ono dát 3 trestná kola na začátku nebo na konci je úplně stejný.

+1/0
9.1.2014 16:52

O52l18d30ř97i45c22h 23B61í70l66ý 7298135534336

nechci generalizovat, ale dost často se na první úsek používají ostřílení závodníci. Samozřejmě velkou roli v tom hraje kvalita týmu a výčet možností které ta kvalita nabízí.

+1/0
9.1.2014 16:56

S36t35a57n84i49s29l26a13v 61B80a68c94í93l42e69k 3949526539439

To dělají jen Češi a Slováci. Ostatní, co chtějí uspět, tam dávají ty nejslabší.

0/0
9.1.2014 17:37

J96i12ř62í 61D66u83š62á57n65e29k 4452127139718

Nesouhlasím. Na začátku musíš mít někoho spolehlivého, protože se tam sice nedá nic moc získat, ale dá se hodně ztratit. Klidně si odpálíš celej závod, jen abys měl na začátku toho nejhoršího? Už vidím Svendsena nebo Oleho jak makajína 100%, aby Nory posunuli z jedenácté pozice na sedmou.

+1/0
9.1.2014 18:01

O65l81d48ř14i80c53h 56B65í49l55ý 7488385504276

když si vzpomenu na dlouhý léta co rozbíhal Halvard Hanevold, tak se trochu usmívám....a to platilo i pro štafety kde nejel Emil nebo Ole :)

+2/0
9.1.2014 18:03

I80v90a75n 24H75a68n55c31k72o 2721896113859

Trochu štatistiky, dnes so štafiet ktoré boli klasifikované sa dá pri  5 napísať že na prvom úseku išli najslabší biatlonisti. Častejšie  sa najslabší článok štafety dáva na 2 alebo 3 úsek. Vo včerajších štafetách dalo na prvý úsek najslabšiu pretekárku len Rusko.

0/0
9.1.2014 18:55

P70e60t83r 26V77a65l32i38š 4595304898701

Třeba Lotyšsko že? proto už na druhém podniku letos předávali první úsek na medaili:-)

0/0
9.1.2014 21:35

M10i86c41h61a17l 22T38r43á44v76n73í52č30e36k 3438251438180

Jde spíš o to, že na první úsek se používají slabší běžci a jistí střelci, než o celkovou kvalitu závodníka...

0/0
9.1.2014 20:10

F74r23a79n66t84i14š65e38k 70N71o27v88o30t69n85ý 8524746815249

To se dělá hlavně proto, že se jede hodně v kontaktu a je šance se za někým vyvézt. První kolo se prakticky jenom objede, tam se nezávodí, druhé jede většinou natažený vlak, kde závodník vždycky jede ve skupince.

0/0
9.1.2014 23:04

T68o65m60á61š 66B51r93a85b41e94c 2508326175936

První úsek jsou docela nervy. Jak se to poskládá, je největší možnost kolize, dá se tam ztratit celý závod. Rozjíždět štafetu není žádná sranda

+1/0
9.1.2014 19:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze