Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vettel lidi štve, protože krade výhry, říká český formulový pilot Král

Místo potlesku teď Sebastian Vettel po svých triumfech ve formuli 1 slýchá hlasité bučení. Jenže proč si na něj lidé zasedli? Josef Král, jenž stále sní o tom, že bude v F1 závodit, a nyní komentuje na Markíze, má jasno: "Je normální, nekonfliktní a neutrální. Pouze přijde, roboticky vyhraje závod s nejlepším autem a neudělá chybu. A to lidem nestačí."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a12n 29M90e86n60c30l 1565681114879

wow, tolik komentaru pod clankem o F1 jsem tu jeste nevidel :)))

0/0
26.9.2013 21:15

P96a36t94r94i35k 13S20t78a22n14ě32k 9549154463440

Nejsem fanoušek Vettela, ale je třeba uznat, že prostě dělá svoji práci a dělá jí dobře a jeho povaha s tím nemá co dělat.Spíš je potřeba se zamyslet nad tím co z F1 dělá pan bernie ecclestone, protože čím dál tím častěji přemýšlím každý přímý přenos, proč se na to vlastně dívám.Trochu lituji, že v Evropě není něco podobného jako americký NASCAR,Naše F1 by se co se akce týče, mohla hodně co učit.

0/0
25.9.2013 21:51
Foto

P72ř88e68m34y12s59l 58Č31e32j28p 8808787258226

Pohodový člověk, který se s autem při jízdě dokáže pomazlit. Proto vyhrává a vyhrává zaslouženě.

+1/0
25.9.2013 9:35

P97e20t87r 68H77a67j59n46ý 3564658272396

Král? Kdo to je?

+1/0
25.9.2013 6:30

M49a35r73c25e57l 23Š53e51v87č41í87k 9445983381470

Tiež by som bral, keby boli boje o víťaza dramatickejšie, ale fakt je taký, že na Vettela momentálne nikto nemá.  A kto s tým má problém, nech si ľahne na koľajnice, o chvíľu ho to prejde.

+3/0
24.9.2013 17:19
Foto

P15e71t76r 54Š34m94e65j23k92a43l 9845370788847

Možná tomu napomáhá i fakt, že je Němec...

Hodně národů Němce nemá rádo ikdyž jim často lezou do ...., kvůli penězům..

:-)

+2/−4
24.9.2013 14:34

K35a42r12e17l 71B20l32á56h17a 6696677344724

Rozhodne to hraje mensi roli, nez to, ze nejezdi za Ferrarri ;-)

Pokud by tak drtil soupere v rudem voze, to by mel najednou fandu a zadne podobne clanky by se nepsaly, protoze nikde by na nej nebuceli rudi fanousci.

+10/0
24.9.2013 14:38

M33a66r32t53i68n 49Č29a54r73n78e21c91k44ý 2825224809805

A Schumacher je co? Uganďan?

0/0
25.9.2013 7:35

A71l84e73x66a62n97d85r 36K36o28s24t57k64a 5169866989326

Alonso. Fakt člověk hodný obdivu. Při prvním problému podrazil vlastní tým, kvůli osobnímu prospěchu.

+6/0
24.9.2013 14:17

D42a55v70i89d 26P86r58a40ž60á62k 6894242372366

Vettel neštve lidi, pouze fanoušky Ferrari ...

+7/0
24.9.2013 14:11

J20i75ř36í 97L81u59x 4158701672465

Bulvár vážně nečtu a oblíbenci jsou Alfonso, Iceman, Mark, Massa. Takže to jistě nebude bulvárem ... aspoň ne u F1 :-)

0/−1
24.9.2013 13:53

P27e41t31r 14F95u19b71a34r 5923229508654

Není F1 spíše souboj konstruktérů a sponzorů?

+1/0
24.9.2013 13:50

Z20d90e54n97ě25k 36M11a45c94h 2225978901

Vettel lidi štve, protože je úspěšný. A lidská závist to je sviňa...natož pak v ČR. Fakt je, že ze závodů dělá trochu stereo, ale holt skvělý pilot, skvělé auto...

+9/−2
24.9.2013 13:39
Foto

K14a81r38e18l 14P48l26a70c86h33ý 6726836654539

A ja mu fandim.

+5/−2
24.9.2013 13:34

Z43d51e89n65ě31k 25M85a54c64h 2455528831

a já takyR^

+3/−2
24.9.2013 13:35

J44i78ř68í 32L51u14x 4428391102235

Já ne :-)

+3/−2
24.9.2013 13:53

P80e63t29e53r 94Č78e77r85n27á70k 1411706917592

Pretože ma už neskutočne štve tá "urban legend" o nerozbitnom Vettelov aute a neskutočne sa kaziacom Weberovom

Takže podme po rade

2009 -    Vettel    2 x porucha + 1 havária

             Weber   1 x porucha + 1 havária

2010 -   Vettel     2 x porucha + 1 havária

               Weber   2 x porucha 2011 -   Vettel     1 x porucha                Weber 1 x porucha 2012 -    Vettel 2 x porucha                 Weber   2 x porucha + 1 havária 2013 -     Vettel     1 x porucha                  Weber 2 x porucha No, nech počítam áko počítam určite to nevyzerá na nejakú drvivú prevahu nerozbitnej Vettelovej mašiny.... Tak ž s tým prosím prestante...

+5/0
24.9.2013 13:25

K38a90r82e14l 59B26l92á64h30a 6146467114644

jake mel poruchy Webber ve 2010? Nedojel 2x, z toho pokazde vlastni vinou. ve Valencii predvedl salto, kdyz nedopadlo predjeti vozu o kolo zpet a v Korei to na mokre trati napral sam do zdi hned na zacatku zavodu. Ze by mel nejake technicke poruchy mi neni znamo.

+1/0
24.9.2013 13:31

P81e67t50e36r 52Č30e69r35n46á77k 1301176757782

Ano moja chyba, blbo som to napísal, 2 x havária...

Ale týmto vyzerá ešte zaujímavejšie, však...

+1/0
24.9.2013 13:37

K27a81r51e73l 86B19l77á22h23a 6596347504964

uz jsem to psal i jinde. Pokud se jeste veme v uvahu, ze Seb vetsinou odstupuje z prvniho mista, zatimco Mark nikoli, tak tech bodu nakonec poztracel vice Vettel a je to docela kruta rana pro obhajce ruznych konspiracnich teorii, ze Markovi tym sabotuje auto umyslne apod. vymysly. :-P

+3/0
24.9.2013 13:46

I87v98a97n 49Z58y76k23á13n 9590293159276

je nutne taky do toho zapocitat napr. ruzne problemy s KERS.

0/0
24.9.2013 13:38

K71a88r28e91l 22B62l96á82h47a 6756827774404

to se pocita slozite. Podobne problemy ma i Seb, jen na tom prvnim miste se to nemusi projevit na vysledku stejne apod. Zatimco Mark konci spatnymi starty casto uvnitr pole a musi predjizdet, kde je KERS dulezity, tak kdyz ma Seb naskok pul minuty tak ty 3 desetiny na kolo ztraty neznamenaji pro vyvoj zavodu vubec nic atp.

+1/0
24.9.2013 13:50

K59e91v86i69n 53C89h11m12e32l81í36č47e37k 8706394627748

Celý článek je snůška nesmyslů. Vettel a nekonfliktní? Větší pitomost jsem na idnes letos ještě nečetl. Vždyť kvůli výhře sestřelil těsně před cílem vlastního parťákaRv Než aby dojel druhý za ním raděj ať nedojede ani jeden - skvělá týmová strategie ;-D

+5/−7
24.9.2013 13:05

K66e61v46i55n 24C30h58m29e10l96í36č66e59k 8226254297198

Ještě hůř - nebylo to kvůli výhře, protože tím oba vypadli, ale jen kvůli jeho EGU:-P

+5/−2
24.9.2013 13:08

K97a84r36e43l 15B38l13á25h48a 6166907544834

muzete napsat, kterou situaci mate konkretne na mysli? Pokud narazite na Turecko 2010, tak odstoupil pouze Vettel, Webber dojel vklidu na tretim miste. ;-)

+3/−1
24.9.2013 13:28

J90a67n 30K71a18r30e41l 83N44o71v37a49k 5536914738446

Vettel neboli pan Ukazovak si me neziskal od zacatku.. jednak jeho gesta jsou vadna.. to ze dava zenska jmena atd proste jeho obraz od zacatku co je v F1 je takovej jako ze skopcaskej namachrovanej spratek kteremu bych nejradeji zlomil prst kdyz s nim zacne mavat do kamery.. to ze vyhrava to jen zhorsuje :D

+5/−9
24.9.2013 12:36

I72v69a21n 27K28o72n54e36c41n60y 4333421405752

zamindrakovany Cech?

+9/0
24.9.2013 12:58

I23v66a74n 25Z16y68k46á86n 9130943879346

Problém neoblíbenosti Vettela není v něm samým. Je v tom, že nejvíc mediálně oslavován je jezdec, který, jak piloti sami udávají, má na výhře vliv sotva 40%. O tom, kdo vyhraje, dnes dominantně rozhoduje tým, konstruktéři a telemetrie. Proto si myslím, že většina neobdivovatelů začiná s postupem času k Vettelovi získávat stále silnější antipatie, protože každý soudný vnímá, že monopost RedBull je zcela jiná liga, což není díky Vettelovi, ale je to Vettel, kdo dělá nejvíc teatrální a stále opakovaná gesta (prstík, Yes yes), která už začínají vypadat jako vše, jen ne přirozeně. Adrian je zkrátka PAN konstruktér, navíc ze staré školy. V podstatě je to polobůh. Jakkoliv ten úspěch RB moc nepřeju, tak pohled na Adriana na pitwall a ten jeho šibalský úsměv mi přijde jako od příjemného člověka. Ke smůle Vettela, on tohle charisma nemá.

+7/−4
24.9.2013 12:33

M62a23r97t92i61n 45J39i79r75o45u79s36e65k 7276235935408

Vettela tedy taky nemám v oblibě, ale telemetrii najíždí jezdec. Pokud je jezdec na trati dobrý a přesný, má lépe nastavené auto podle výsledků telemetrie. To, že je auto ještě nadpozemsky dobré to umocňuje.

+1/−1
24.9.2013 13:18

O56l96i97v53e68r 57N69e74u37m85a15n96n 3840666259

To sice jo. Ale za Vettela tohle vetsinou odjezdi Ricciardo.

+1/−3
24.9.2013 13:24

I39v93a19n 40Z37y48k97á86n 9130593989766

Telemetrii jsem mel na mysli to, ze dneska dokaze tym zasobit jezdce behem zavodu takovou merou informaci, ktere, pokud by je jezdec nemel a musel by se spolehat pouze na svuj cit a souzneni s vozem, dokazi rozhodovat o uspechu nebo neuspechu jezdce a vozu v zavode, o tom, jestli vubec dojede a neskonci nekde uvareny, s defektem, s nespravne vybalancovanym diferakem a brzdami, s nefunkcnim KERSem, atd. atd. To se mi na dnesni F1 nelibi. Jeste par let a bude z monopostu takovy dalkove rizeny polo-dron. Melo by to byt jasne ohraniceno. Pokud se vuz naleza v boxech, muze do vozu vstupovat prvek mechaniku a inzenyru v zazemi. Pokud je vuz na trati, muze ho ovladat a SLEDOVAT jeho parametry vylucne jezdec a at je na nem, jak se s tim dokaze vyporadat. Tohle by mi prislo jako ideal, jen tusim, ze se nikdy uz nevrati.

+1/−1
24.9.2013 13:31

M86i47l59o87š 55F52i56a55l96a 2880801937642

No ono je to s tím Vettelem trochu jinak. Když jedete přímo na závody, tak Sebastian je jediný, který přijde mezi svoje fanoušky a stráví s nimi klidně hodinu. Ty ostatní abyste prosili, jestli vůbec přijdou a jestli se na dav fandů, na ně čekajících aspoň usmějí. O podpisu radši ani nemluvím. Letos ve SPA jsem chtěl podpis kluků z McLarrenu a ani jednomu jejich fanoušci nestáli za to, aby s nimi aspoň na chvilku přišli pokecat. U Mercedesů nebo Ferrari aspoň na pár minut přišli ale Vettel s Weberem strávili s fanoušky 50 minut. Podpisů rozdali nepočítaně a vyfotit se s ním nebyl žádný problém. Podotýkám, že jsem fanoušek Ferrari, na Velké ceny jezdím častěji a stejná situace je skoro pořád. Vettela rád nemám, ale před jeho vztahem k fanouškům Red Bullu klobouk dolů.

Jiná věc je ta, že si stejně jako mnoho jiných myslím, že podvádějí, protože auto, které se nikdy nerozbije je nesmysl a v posledních dvou závodech mě to naopak přesvědčilo, že V něčem porušují pravidla. Můj soukromý odhad je kontrola trakce v zatáčkách. Sice procházejí spoustou technických kontrol ale to Lance Armstrong procházel celá leta taky a pak se ukázalo co a jak.

+7/−1
24.9.2013 12:18

J37a27n 34S59l34a81v90í78k 3631960705188

K tomu 1. odstavci klobou dolů... K tomu 2. odstavci...:-/. Po něm bych vám neuvěřil ani slovo... Srovnávat tech. řešení s dopingem. Nesmyslné úvahy o nerozbitném autě...Rv

0/0
24.9.2013 12:25

M81i65l91o57š 19F94i92a69l79a 2820371767962

No Honzo já to také nepředkládám jako sto procentní. Ale v technice a v závodech se trochu vyznám a rozhodně je tam pár věcí, které mi nepřijdou jako možné. Zvlášť, když vidíte na vlastní oči trajektorii v zatáčce před cílem třeba u Mercedesů a porovnáte to s RedBullem Webera a pak s Wettelem a máte možnost si to narát na videokameru a pustit si jich víc dohromady, pak sám dojdete k tomu, že buď má Sebastian v hlavě a rukách komputer a nebo má komputer jeho auto, Zvlášť když na rovině zase tak rychlej není. No ale to je jenom můj názor a Vy tomu samozřejmě nevěřte. A to s tím Armstrongem bylo spíš popíchnutí pro kámoše, s kterým tam jezdíme. Vettelovi fandí už od jeho 15ti let a pořád mi říká - nemůžou podvádět vždyť je pořád někdo kontroluje. Tak mu vždy říkám - to Lance taky pořád kontrolovali :-). No nic jeďte se někdy podívat stojí to za to. I když teď nevím, protože ty motory na příští rok jsou strašný. Možná je to úplně zabije.

+1/−1
24.9.2013 13:21

J58a54n 37S20l27a49v22í25k 3751980305738

Ok

0/0
24.9.2013 13:55

A37l78e76x18a97n32d50r 87K79o72s85t64k97a 5869936869336

Předpokládal bych, že ve F1, kde je jen cca 20 týmů si s nimi prostě přijde popovídat nějaký hlavoun, možná sám Bernie. A ten si vyžádá kompletní dokumentaci. Jenže, pokud ho přesvědčí, že je vše ok, tak je to v pořádku.

0/0
24.9.2013 14:26

K84a54r89e56l 62B74l37á62h68a 6456567584924

Jestli to nebude spise tim, ze RB je po letni prestavce jedinym tymem, ktery se jeste primarne soustredi na letosni vuz, zatimco ostatni jiz primarne soustredi svuj vyvoj na pristi sezonu. Tvrdi to mnoho odborniku a je to videt i na zmenach dilu v Belgii a Monze a ted Singapuru, RB testoval nejvice novinek pro letosni sezonu, zatimco spousta tymu v patek testovala ruzne dily pro sezonu 2014. Ze podvadi vyloucit nelze, otazka je, jak moc je to mozne a zda vylozene porusuji pravidla, nebo je "pouze" ohybaji ve svuj prospech. Protoze tohle delaji prakticky vsechny spickove tymy a je to neschopnosti FIA udelat jasna pravidla, otaleni z tresty pokud je to na hrane apod.

+1/0
24.9.2013 12:31

M16i65l70a83n 81T25r25i61b81u60č86e87k 5264847674710

A nebude náhodou v dominanci Red Bullu dán tím, že se po problémech s pneumatikama vracelo Pirelli k loňské konstrukci, A poté Red Bull začal opět dominovat.

0/0
24.9.2013 13:19

K22a40r55e35l 90B90l54á40h26a 6736147494544

projedte si vysledky pred zmneou a po zmene. Projedte si casovou ztratu zbytku pole na 1. Seba pred a po zmene a zjistite, ze k zadne zmene pravdepodobne nedoslo. Nicmene nekterych tymu se to asi dotklo, ale neni to ta hlavni pricina.

+1/0
24.9.2013 13:25

A39l85e92x39a86n66d29r 93K23o15s77t70k71a 5129936129686

A jestli ono to také nbude tím, že majitel RB, Mateschitz má miliardy dolarů, takže klidně platí vývoj jak současného, tak auta na příští rok. A mimochodem, šušká se něco o tom, že reklama pro RB se mu i při těch nákladech vyplatí.

0/0
24.9.2013 14:28

K45a88r68e90l 56B15l10á32h11a 6256217404664

jinak taky dekuji za info, ja obcas taky zajedu na zavod, ale vetsinou az na nedeli nebo sobotu, od ctvrtka, kdy jsou ty akce s piloty a fanousky jsem se zatim nezucastnil.

Jinak s tim nerozbitnym autem je treba byt opatrny. Letos Seb odstoupil z prvniho mista v Anglii. Loni z 1. ve Valencii a ze 4. v Italii. 2010 odstoupil 2x z jasneho prvniho mista Australie, Korea. Prave diky jeho porucham mel Alonso a ostatni sance bojovat o titul do posledniho zavodu, jinak by bylo vymalovano daleko drive ;-)

+1/0
24.9.2013 12:33

M21i75l16o52š 73F92i58a39l28a 2470771977342

Pokud jezdíte na F1, pak Vám doporučuji aspoň jednou přijet už ve čtvrtek po poledni, protože návštěva depa je paráda. Máte možnost si i docela pokecat s některými piloty ale spíš z těch horších stájí, i když vyjímky určitě jsou. Právě jezdci RedBull jsou v tomhle super ale i Hamillton je hodně v pohodě a letos i Nico Rosberg. Navíc můžete bez problémů vidět auta zblízka a třeba zajímavý je trenink mechaniků ve výměně kol. A stačí vstupenka na všechny tři dny.

Bohužel při trenincích a před závodem je vstupenka do depa u F1 strašně drahá, já jsem takhle VIP vstupenku měl třeba v LeMans na 24hod a stála okolo 11.000,-  Letos v Belgii za to samé chtěli okolo 70.000,- a v Monte Carlu je VIP za 120.000,- To je samozřejmě nesmysl.

+1/0
24.9.2013 13:07

K63a28r87e60l 37B57l38á24h79a 6636827804924

Uz jsem to planoval, ale nakonec jsme jeli vzdy az pozde narychlo. Posledni dve sezony jsem mel pripraveny darek pro mamu, ktera je celozivotni fanda Ferrarri, ze ji vezmu s nami do Monzy uz od toho ctvrtka. Ale od te doby co dominuje Vettel a vyhral poprve v Monze v roce 2011, tak odmita jet, protoze by nesnesla se koukat na ten jeho vztyceny prst a prebirani trofeje pro viteze a mela by zkazeny cely vikend :-P Letos uz to nedopadne, ale pristi rok uz to naplanuju tak, abych prijel ve stredu vecer a poradne si uzil cely vikend.

Ale abych pravdu rekl, tak mam i trochus trach jezdit, protoze co cert nechtel, prakticky vzdy meli tymy a jezdci kterym fandim nejake poruchy. Naposledy loni v nemecku, kdy mel Lewis defekt na ulomcich Massova kridla. Stejne to bylo v Belgii 2011 i Madarska 2010 i loni v Italii jsem se nedockal doublu, kdyz Jenson musel odstoupit ze druheho mista, ale alespon jsem videl konecne Lewise nazivo na bedne :-)

0/0
24.9.2013 13:23

M16i84l51o18š 63F56i96a65l94a 2650591297192

No pokud fandíte Lewisovi, tak si myslím, že nebudete mít problém s ním jak prohodit pár slov, tak i získat podpis. Fakt je, že taková vstupenka na F1 s podpisem pilota je super památka na zeď. Už jich pár mám. A Lewis je zrovna jeden z těch, který je pohodář i jako hvězda. Ve středu je to zbytečné, stačí přijet ve čtvrtek v poledne, vstup do depa je vždycky okolo 15 - 16 té hodiny, většinou na dvě hodiny. A nočního života se dá užít od čtvrtka do neděle až až :-). No a k té smůle - já ještě neviděl na vlastní oči Fernanda vyhrát, Zato Vašeho Lewise už několikrát. O Sebastianovi ani nemluvím. To už tak chodí.

0/0
24.9.2013 13:35

K19a16r70e31l 23B57l79á32h68a 6826367594124

ok, diky za info. Letos mi to nevyslo vubec kvuli praci a jinym povinnostem, ale uz kujeme plany na pristi rok, tak to snad dopadne. Mate recht, ze listek s podpisem pilota je k uchovani uplne jina vec, nez jen listek. Abych rekl pravdu, ani si je z tech poslednich let vsechny neschovavam. Jediny, ktereho si opravdu vazim je listek z prvni VC Madarska 1986, kde jsem jako maly kluk jel s tatou a sledoval souboj o vitezstvi Senna, Mansel, Piquet. Sice se muj favorit v krasnem cernem Lotusu neprosadil a duo Williamsu si s nim poradilo, ale i tak na to pamatuju do dneska. :-)

0/0
24.9.2013 13:45

P19e78t96r 94M52a69r92e10č51e53k 1753381239508

Vettel je kňoura ve zfixlovaném autě.

+5/−3
24.9.2013 12:15

P37e22t67r 62A38n40d28r47ý32s52e58k 9493341106697

Mně přijde, že mu závidí. Ja nevím co by chtěl. Pořád chceme slušnou společnost a když někdo takový je, tak se zase najdou lidi, kterým se to nelíbí. Tady ten týpek je stejný, jak před nějakým časem ten tenista z nějakého pobaltského státu, když říkal, že Federer, Nadal, Djokovič a Murray jsou taky nudní... Je to je jezdec, on má jezdit a vyhrávat a ne ze sebe dělat šaška - to platí i v případě těch tenistů...

+4/0
24.9.2013 12:13

J47a12r24o57s60l46a27v 67O98b22e89š36l18o 8675613946913

Mě vadil Schumacher, Vettela moc nemusim, ale za to, jak loni zajel v posledním závodě si zaslouží respekt.

+3/0
24.9.2013 11:56

P98e16t51e19r 10Č30e97r29n83á70k 1561536467122

No tak, k tým poruchám na aute Webera a Vettela...

Schválne choďťe na nejaký server so štatistikami F1 a spočítajte koľkokrát zlyhalo auto vettelovi a koľkokrát Weberovi....

A ak budete mať gule, tak to sem aj napíšete...

+1/0
24.9.2013 11:47

R44o91s39t13i51s60l80a62v 14M20a53j68e49r 2473142199798

Je všeobecně známé, že pokud si RedBull vybírá svou smůlu na techniku, tak ve většině případů je to na voze právě Marka Webera.

+2/−3
24.9.2013 12:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze