Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Berdych je ve čtvrtfinále v Indian Wells, Kvitová padla s Kirilenkovou

Český tenista Tomáš Berdych je ve čtvrtfinále turnaje v Indian Wells. V osmifinále přehrál Richarda Gasqueta z Francie 6:1, 7:5. Naopak Petra Kvitová ve čtvrtfinále ženské dvouhry podlehla Marii Kirilenkové z Ruska 6:4, 4:6, 3:6.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87i39ř25í 86H78u57r11t 6685707290533

no super! zrovna jsem chtěl psát dotaz, zda by mohla Petra Kvitová poskočit na 6. místo v žebříčku, kdyby dnes Kerberová prohrála...a ona už je v semifinále 8-o (taková klika!!!;-O)

0/0
14.3.2013 19:15

K73r87i91s91t57ý92n33a 47Ř85i16č64á78n39k16o48v93á 9387731750532

tam uz byla loni, takze pokud nepujde dal, tak se Petra dotahne celkem na dostrel

0/0
14.3.2013 19:30
Foto

P36e91t15r 94Š32m33e23j66k81a27l 9445630348197

Petra bohužel opět testovala nervovou soustavu svých příznivců....:-). 13 dvojchyb, američtí komentátoři to brzy vzdali a "žvanili" o všem možném,...s dojetím jsem vzpomínal na skvělý "koment" na anglickém eurosportu. Kotyza ji radil, co mohl, bylo rozumět každé slovo, ale Petře to včera nesedlo, nešlo jí vůbec podání, prakticky byla víc ve výhodě, když ho přijímala. Kdykoliv podávala, tak se člověk v duchu křižoval, co z toho zase bude. Při vší úctě ke Kirilenko, včera se Petra opět úspěšně porazila sama...

+2/−3
14.3.2013 15:35

P42e77t27r 74Č85e35r44v23e82n81ý 3336609857799

Škoda toho výpadku na podání ve druhém setu. Do té doby hrála skvěle a vítězství bylo blízko. Petra je zvyklá riskovat jeden úder za druhým. Když jí potom dojde energie, jako v tomto případě, může z toho být takovýto kolaps. Kromě horka Petra bojovala i s pomalým kurtem. Kirilenková je hráčka na vzestupu, která umí vyhrávat těžké zápasy. S fyzičkou je na tom nepochybně líp než astmatička Petra. To je patrné už z jejich somatotypu. I tak Petra v Indian Wells zahrála svůj nejlepší výsledek kariéry. Stejně jako vloni prohrála vyhraný zápas kvůli kolapsu a ztracené energii. Nebylo by dobré jí z čehokoliv vinit. Mě se líbila její hra - agresivní, ale současně chytrá. Střídání tvrdých úderů s technickými. V Miami to ještě nebude nic moc, ale očekávám, že po návratu do Evropy by na antuce mohla zase zářit.:-)

+6/0
14.3.2013 12:43

J40i62ř72í 94H94u75r27t 6815827950683

"agresivní, ale současně chytrá hra"...přesně tak!!! Petra Kvitová je bezkonkurenčně největší agresor na ženském okruhu R^R^R^

0/0
14.3.2013 19:20

R33o78m66a64n 67L70a10š53t29o72v69i75č62k86a 9508181225187

Nemyslím si, že by Petra potřebovala nového trenéra, ale chodit na kurt bych Kotyzovi fakt zakázal (v nadsázce). :-) Jak je napsáno v článku, pokaždé když přišel Petře poradit, tak se její hra (krátkodobě) zhoršila. Nad tím by se měli trochu zamyslet. Nechci tím říct, že by jí nějak špatně radil, ale možná ty jeho návštěvy mají určité nežádoucí vedlejší efekty.

+2/−3
14.3.2013 10:59

L32e71n71k47a 43J36a28c54k49o68v58á 5917608943312

To není vůbec pravda, po jeho první "návštěvě" v prvním setu, začala hrát přesně to, co ji poradil a i díky tomu, ten první set dotáhla do vítězného konce.

+4/−2
14.3.2013 11:01

R15o61m55a77n 57L25a21š32t16o65v16i69č86k20a 9178541665147

To nevím, první set jsem neviděl, ale v článku píšou, že i v prvním setu si po Kotyzově návštěvě prohrála podání. Ve druhém setu si ho pak po Kotyzovi prohrála hned dvakrát, pokud si to správně pamatuju. Každopádně to podání je teď podlě mě Petřina největší slabina. Měla by si asi nechat od Šarapovové doporučit toho trenéra podání, co jí teď nedávno zlepšil podání, protože jí to pořádně pomohlo. Nejde ani tak o styl podání, jako o stabilitu a o druhé podání. Šarapovová výrazně ubrala na dvojchybách a to jí hodně zlepšilo hru. O Sereně ani nemluvím, ta když má den, tak vás upodává k smrti. Ale jinak si taky myslím, že Petra teď jde zase nahoru i přes včerejší prohru.

+1/−1
14.3.2013 11:15

K72r59i34s96t84ý45n39a 46Ř23i30č41á94n37k22o73v54á 9567341930402

tak kdyz jste ho nevidel, tak nehodnotte, v prvnim setu si sice po jeho navsteve prohrala podani, ale pak zacala hrat presne to, co ji rekl, at hraje a uhrala ctyri gamy v rade...navic ona je ta, kdo si ho vola, takze musite Petre zakazat, aby si ho volala...to, ze ji odeslo podani nema s Kotyzou nic spolecneho

+4/0
14.3.2013 11:28

R64o92m21a48n 65L81a37š66t41o44v42i24č90k87a 9878451955187

A jak víte, co jí řekl? Že to nemá s Kotyzou nic společného je vaše ničím nepodložená domněnka. Moje napůl žertem pronesená domněnka je alespoň podložená fakty. :-) Ale já Petře nic přikazovat nechci a ani to nedělám, byl to napůl vtip a něco na tom třeba je, třeba není, od toho je diskuze, aby se diskutovalo. Petře se podařilo zahrát první podání ve druhém setu ve 37% případů, celkově ve 48%. To je opravdový podnět ke zlepšení, návštěvy trenéra by se musely zanalyzovat z více zápasů než z jednoho. A jak už jsem řekl, já jsem se Kotyzy vždycky zastával a nikdy jsem neřekl, že by měla Petra trenéra vyměnit, právě naopak. A tohle také nebylo myšleno jako výtka, pouze jako podnět k zamyšlení. :-)

+1/−2
14.3.2013 11:47

B76a19r48b21o11r89a 90V20l38c93e94k 9417627817591

Ono je vetsinou slyset, co ten trener hracce rika, kdyz na ten zapas koukate.....Rikal ji podnetne veci, si myslim.....

+2/0
14.3.2013 11:50

R36o49m79a47n 85L40a13š17t72o15v78i87č27k13a 9488331385577

To já nijak nerozporuji, jak si můžete přečíst už v mém prvním komentáři.

0/−1
14.3.2013 12:09

B47a57r84b90o52r90a 30V56l55c53e43k 9707987807601

No jen jsem reagovala na Vasi otazku: "Jak vite, co ji rekl?" to sem si prave precetla ve Vasem prispevku.....

+2/0
14.3.2013 12:14

R63o64m48a17n 96L20a77š72t12o75v16i31č12k73a 9168881695667

Někdy to slyšet je, někdy není, proto má otázka.

0/0
14.3.2013 12:16

B83a24r33b74o44r95a 87V27l38c84e59k 9727117157971

Zpravidla ano.

0/0
14.3.2013 12:18

R37o62m48a10n 26L41a47š69t84o81v25i46č68k27a 9828481635737

Tak to už je snad jedno ne, záleží, kde to sledujete, někde to není slyšet téměř nikdy.

0/−1
14.3.2013 12:19

B14a25r65b36o88r29a 51V28l78c81e92k 9237387737101

Dobre, mate pravdu. Vy ste diskuter....kdyz je to jedno proc se handrkujete? Vy ste se ptal ne ja.....

+2/0
14.3.2013 12:26

R33o74m21a66n 87L53a34š45t54o48v91i28č59k29a 9988551455947

Taky vy říkáte, že zpravidla to slyšet je, tak já říkám, že nemáte pravdu, třeba na Eurosportu to není slyšet téměř nikdy, protože tam šoupnou reklamu. Ale hlavně to vůbec není podstatné vzhledem k meritu věci. Proto jsem napsal, že na tom, jak často je to slyšet, snad nezáleží.

0/−1
14.3.2013 12:45

K98r96i89s41t10ý72n28a 58Ř96i61č65á75n70k52o51v45á 9457511700812

protoze to prenaseji mikrofony, slysela jsem kazde slovo, rekl ji, co ma hrat, v prvnim setu to udelala, a otocila ho, potom uz ji to tolik neslo plnit a prohrala...to neni domnenka, to je proste fakt

+4/−1
14.3.2013 11:57

R75o30m78a78n 20L87a95š11t90o98v78i35č57k28a 9398751205907

Ale vy jste mě přece vůbec nepochopila. Nezáleží na tom, co jí říká, jak už jsem napsal hned ve svém úvodním komentáři. Petra si po každé návštěvě Kotyzy prohrála podání a díky tomu nakonec i celý zápas. To není domněnka, to je prostě fakt. Teď je otázka jestli má cenu se nad tím zamýšlet nebo nemá, já myslím, že trošičku má. Tečka.

0/−3
14.3.2013 12:08

K74r47i47s39t55ý71n79a 78Ř76i48č76á24n83k56o83v62á 9287781270202

ja jsem reagovala na Vas dotaz, jak vim, co ji rekl, to za prve a za druhe, ona si v tom zapase prohrala, predevsim v druhem a tretim setu, kazde druhe podani, takze je vysoka pravdepodobnost, ze by si to podani prohrala, i kdyby za ni Kotyza nebyl...prijde mi, ze jste sledoval asi jiny zapas nez ja, kdyz toto muzete napsat

+2/0
14.3.2013 12:19

R31o22m75a27n 66L96a81š39t28o52v23i74č34k53a 9768331435467

To je zase vaše domněnka, že by kdyby. Celkem si prohrála podání pětkrát, z toho třikrát po Kotyzovi, po čtvrté to bylo na konci pátého setu, když dala 4 dvojchyby za sebou, když před tím ztratila podání po Kotyzovi. Jak už jsem psal, může to mít souvislost a nemusí. Váš názor je, že to žádnou souvislost nemá. Můj názor je, že to souvislost mít může a že stojí za to, se nad tím aspoň zamyslet. Neplatí automaticky, že pokaždé příchod trenéra musí hráči jenom prospět, nebo myslíte, že ano? Každopádně je to zajímavé, že vždy po příchodu trenéra si prohrála podání a já, kdybych byl trenér, bych se aspoň zamyslel nad tím, jestli to nemůže mít souvislost, protože je to samozřejmě dosti nežádoucí efekt. Občas se to stane každému, to je jasné, ale otázka je, jak často. Prostě mi to přijde zajímavé a trochu k prozkoumání, líp už to vysvětlit neumím. A samozřejmě, že můžete mít pravdu a vůbec to souviset nemusí. Ale to já zase nevěřím, že věci, které se vzájemně ovlivňují spolu nijak nesouvisí. Ale samozřejmě to neznamená, že by Kotyza měl úplně přestat Petře během zápasu radit, to jsem napsal opravdu jenom v nadsázce, abych vyprovokoval debatu, což se, zdá se, povedlo, i když se mnou nesouhlasíte. To je v pořádku.

0/−2
14.3.2013 12:42

K73r16i98s41t20ý56n33a 76Ř25i31č51á93n98k59o57v10á 9697621700292

mne to proste prijde jako blbost...ve tretim setu si ho zavolala sama protoze potrebovala poradit, i kdyz ani nevedela co, protoze na Kotyzovu otazku "co potrebujes poradit" rekla "neco", vypadala trosku v koncich, to ze si pak prohrala podani bylo asi jen vyusteni toho...a v prvnim setu, i kdyby slo prohrane podani na vrub Kotyzy, tak ta navsteva mela rozhodne smysl, protoze obratila vyvoj celeho setu a vyhrala ho, protoze plnila to, co ji rekl, at dela...takze zamyslet se nad tim, jeslti ty jeho navstevy maji smysl asi ani neni potreba, kdyz delala to, co ji rekl, prinaselo to ovoce, kdyz ne, porhravala

+1/0
14.3.2013 12:50

R71o57m89a49n 60L34a35š11t88o40v79i60č29k81a 9148201215897

Ale já se přece vůbec nezamýšlím nad tím, jestli jeho návštěvy mají smysl. Samozřejmě, že mají. Otázka je, jestli nemají i ten nechtěný vedlejší efekt, kdy Petra po návštěvě Kotyzy třeba mírně znervózní a prohraje si podání. Efekt, který se určitě dá odstranit, pokud! existuje. Vy si myslíte, že je to blbost, já bych to prozkoumal. Tím to asi můžeme uzavřít.

0/−1
14.3.2013 12:56

K11r28i93s88t81ý59n87a 33Ř52i62č26á34n82k24o61v23á 9737251260582

tak to prozkoumejte, kdyby to melo negativni efekt, ktery zminujete, tak si ho Petra nevola, precejen je u tech jeho navstev casteji, nez Vy :-)

+1/0
14.3.2013 13:30

R80o85m31a32n 86L84a51š89t73o26v55i47č88k79a 9618511355827

A taky si často po jeho návštěvě prohrává podání. :-) Tohle není zdaleka první zápas, ve kterém jsem to viděl, proto jsem se ozval. Já si myslím, že na prozkoumání něčeho, co mi eventuelně může škodit, není nic špatného, vy si myslíte, že je lepší to ignorovat. Budiž.

0/−1
14.3.2013 13:42

K75r39i61s36t80ý71n83a 64Ř56i65č97á16n18k88o92v61á 9197241960702

dokud mi nepredlozite nejakou presnou statisktiku, kde to prohrane podani po jeho navsteve bude zasadne prevazovat podani vyhrane, tak nema absolutne smysl o tom diskutovat...vetsinou si ho vola prave v zapasech, kde se ji nedari, tudiz, ze obcas pak prohraje podani, neni nic zvlastniho...a ona at si to prozkouma, ale nam do toho nic neni, jeslti si mysli, ze potrebuje radu a trener ji muze dat, tak mi prijde jako naprosty nesmysl, si ho nezavolat, co si o tom myslime ja nebo Vy je naprosto nepodstatne

+2/0
14.3.2013 14:17

J11i95ř18í 96R58o36j17k78a 2453120623

Teď už ale spojujete fakta a vaše domněnky. Že Petra vždy po návštěvě Kotyzy prohrála podání, je fakt. Ale že "díky tomu nakonec i celý zápas" je vaše domněnka. A to poměrně bulvární, senzacechtivá domněnka. Zápas neprohrála proto, že jí Kotyza v každém setu udělil rady.

+2/0
14.3.2013 12:37

R19o86m89a48n 86L96a53š14t58o47v32i37č85k90a 9678171655537

Že Petra kvůli prohraným podáním prohrála celý zápas není žádná moje domněnka, ale fakt. A že si prohrávala podání vždy po Kotyzově návštěvě je pro mě právě zajímavý fakt, který stojí alespoň za zamyšlení. Už to tady opakuji asi po sté.

0/−3
14.3.2013 12:51

B36a70r46b54o64r80a 78V30l63c76e54k 9647147287531

Vy se chytate spojeni, ktere ale spolu nesouvisi. V tom clanku je to tak blbe napsane, vy ste se na to prilis upnul, to ale neznamena, ze to tak je. Bavime se o jednom zapase, kolikrat uz za ni prisel a podani si neprohrala....to jsou vsechno jen zbytecne spekulace, na ktere neni potreba klast velky duraz.

+2/0
14.3.2013 12:56

R12o88m28a27n 49L16a63š64t20o47v32i78č68k32a 9168901285507

Ano, třeba máte pravdu. To je přesně moje otázka. Je to opravdu tak, jak vy říkáte, tzn. vůbec to spolu nesouvisí? Vy jste si jistá, že ne, já si jistý nejsem, to je celé. :-)

0/−1
14.3.2013 12:59

B35a18r41b25o64r32a 19V69l66c43e76k 9597937437131

Tak stoprocentne si jista samozrejme nejsem, ale nekladu na to takovy duraz. Myslim si, ze tam byly jine faktory, ktere ovlivnily vysledek zapasu mnohem vic nez navstevy Kotyzy. Jak sem rekla v tom clanku je to zbytecne vypichnute....nechapu proc, teda chapu chtej aby se toho lidi chytli.

+1/0
14.3.2013 13:02

R83o82m12a48n 88L26a47š71t16o36v16i41č12k20a 9978571855367

Já bych na to taky nekladl takový důraz, kdyby mě sto lidí nezačalo přesvědčovat, že to v žádném případě souviset nemůže. :-) A taky souhlasím s tím, že jsou důležitější věci k řešení.

+1/−1
14.3.2013 13:07

M23i78l20a22n 86P33o95s18p79í48š30i87l 6598530884744

Furt se vymlouvat na to vedro je fakt nuda. Jestli si omluví každou prohru tím, že se nedalo nic dělat, protože bylo vedro, tak se nikam neposune.

+4/−5
14.3.2013 10:54

K84r48i13s51t38ý34n87a 46Ř35i88č58á89n16k58o67v85á 9897331800632

vzdyt se nevymlouva, rekla, ze horko ji nesedi, ale ze to bylo stejne pro obe, to mi jako vymluva neprijde

+2/0
14.3.2013 11:58

P92e70t95r 78S52k80á46c97e51l 5279755622523

U Kvitový se parádně sází, stačí se podivat kde hraje a jestli je tam vedro, pak si počkat až vyhraje první set a prásk to na soupeřku.............Kvitová to neudejchá a je vyděláno;-D;-D;-D

+3/−4
14.3.2013 10:38

M37a35r58e53k 44Ž96a87b90č72í85k 5966742157117

Ten humbuk kolem Kvitové, když prohraje, trochu nechápu. Patří již dlouho do TOP 10 a není prdel se tam udržet. Předpokládám, že kafralové očekávali, že bude hrát jak Grafová nebo Hingisová a drtit jednu soupeřku za druhou. Mě stačí, že Kvitová je na úrovni bývalé naší výborné tenistce J. Novotné. Navíc konkurence oproti předcházejícím létům vzrostla.

+10/0
14.3.2013 10:15

D30u80š44a96n 36L71e34v80ý 7238525330970

Petra Kvitová je letos jak na sinusoidě.Brisbane Sydney,AO a Paris špatné.Douhá hodně dobré,Dubaj super a Indian Wells do stavu 6:4,4:2 s Kirilenko super,pak jako máchnutím špatného kouzelného proutku bída jak na začátku roku.Kotyzu měla nechat doma a šla by dál...

+3/−4
14.3.2013 9:15

L57e87n88k94a 17J23a95c47k78o33v18á 5417558353912

Já si zase myslím, že se po Fed Cupu v Dubaji a na Dauhá neskutečně herně zvedla a že si teď drží svůj slušný standard. To, co předvedla včera jistě nebyl nejlepší výkon, ale aniž bych to chtěla nějak omlouvat, vedro tam bylo skutečně hrozné, i diváci byli v pauzách upozorňováni, že mají doplňovat tekutiny a hlídat se. Pro Petru je tohle prostě strašně těžké a bylo to vidět, že těžce dýchala a nedělalo ji to dobře. Ale nedělala bych z toho žádné velké závěry, prostě ji nevyšel jeden zápas, myslím, že její forma není špatná a že nám to ještě v dalších týdnech předvede.

+6/−1
14.3.2013 10:09

B72a29r84b97o14r46a 78V26l27c16e29k 9487897277551

Taky si nemyslim, ze to ze vypadla ve ctrvtfinale je nejaka tragedie. Uz to, ze se tam dopracovala byl lepsi vysledek nez loni na tomto turnaji. Dyt se dostala mezi nejlepsich 8 hracek, to je prece uspech.

0/−1
14.3.2013 10:58

K22r16i30s45t48ý10n11a 77Ř78i83č78á67n32k95o71v12á 9517101790602

a potvrzeni postaveni na zebricku, sice prohrala s hrackou, ktera je na zebricku pod ni, ale ne zas tak daleko a hlavne, to se stane kazdemu

0/−1
14.3.2013 13:32
Foto

B60a38r53b29o61r78a 70O71b87y86t73o15v29á 7325218127216

Sice to není až tak důležité, ale docela by mě zajímalo, jak je to s Berdychovým sponzorem. Pokud si dobře vzpomínám, tak se mluvilo o tom, že bude mít stejného jako D.Beckham....a stále nic. Nemáte o tom nějaké zprávy?8-o

Kvitová prohrála, ale zase nyní celkem vyhrávala, nedá se pořád. :-P

0/−1
14.3.2013 8:41

R20o85m91a71n 51K15r24a35t78o55c29h54v14í77l 6476207656934

Je Berdychův sponzor pro Vás důležitý?

+1/0
14.3.2013 8:58

M82i61c10h82a69l 38Š39r89á90m19e72k 1473983835699

Sice to není až tak důlěžité... umíte číst?

+2/0
14.3.2013 9:10

L90u40c24i86e 88D19o32b39r93o82v32o51l26n83á 1195352943626

H&M, měl to na FB;-)

0/0
14.3.2013 9:07
Foto

B37a37r49b20o36r26a 62O42b60y24t14o61v40á 7555448847226

:-)No, to jsem taky zaregistrovala, ale už na Davis Cupu měl být v té značce oblečený a nic. Nyní, když jsem se dívala na zápas, má pořád stejně neoznačené oblečení. Samozřejmě to není VŮBEC důležité, ale spíš mě to zajímalo a je to zajímavé, že takovou dobu hráč postavený v žebříčku jako Berdych jezdí bez značky.....toť vše.

0/0
14.3.2013 14:08

L46e33n32k76a 84J60a32c16k10o46v86á 5227168813822

Ono to je oblečení od H&M, akorát na něm zatím nemá značku. Nedávno někde psal, že by mělo konečně dojít i na nějaké designovější oblečení, že se to chystá v blízké době a tam už asi bude vidět i značka. :-)

0/0
14.3.2013 14:59

M77a83r71e56k 29K79o14š96n34á55ř 7571171344415

už to vidím, jak na sport.sk bude co nevidět titulek o prohře Kvitové. Celou dobu, kdy vítězila, tak nic, ale jakmile vypadne, tak hned o tom musí podat zprávu. Slováci nejsou obecně nacionalisti, to bych jim asi křivdil, ale najdou se mezi nimi takoví a bohužel když to ještě přiživují tamní plátky, tak je to běs.

+5/−1
14.3.2013 8:17

F51r76a16n40t70i71š12e71k 85M52i76c26h14a36l78í75k 1291543424315

No, já sleduji Slovak sport, a tam vždy naše tenisty velmi podporují.

+5/0
14.3.2013 8:30

L83u56b83o87m64í41r 42S35a97z30e36č52e97k 7739588695793

Je to tak, slovenští sportovní komentátoři mi příjdou korektnější a vůči našim mi připadá, že jim spíše fandí než že by je shazovali!

+3/−1
14.3.2013 8:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze