Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Loprais skončil ve zkrácené etapě druhý, Kolomého zastavila závada motoru

Jedenáctá etapa Rallye Dakar byla pro auta a kamiony zastavena na třetím měřeném bodu, ale měnila celkové pořadí. Martin Kolomý se propadl z průběžného druhého místa na třetí. V čele soutěže jsou po středě dva kamiony ruského Kamazu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L70u53k67a60s 21N35o39v49a41k 4539849503838

Jede na jistotu a stejne mu technika nedrzi.

Kdyby jel stejnou kudlu co Kamaz, Iveco a Loprais, tak uz skoncil davno.,...

0/−4
17.1.2013 11:04

D24a58n 70M75a81c87h24o64l61d16a 8297432854902

proc jako, byl druhy to znamena ze jede hodne rychle. nema potrebu to hnat na doraz. Auto vypovedelo uz kde komu, treba lopraisova baterka, defekty a jezdecke chyby. Kdyby jel Kolomy na plno, tak mu mozna technika nevydrzi, ale dojizdel by treba prvni. Je treba brat taky to ze to je prvni motor Bugyry pro Dakar a vsichni o nem mluvi pomalu v superlativech. Protoze ten motor jede v podste bez testu (technik rikal ze v testu nedostal motor zabrat ani z poloviny toho co dostava na Dakaru)

+2/0
17.1.2013 11:12

M35a28r94t88i41n 82C51h29a63r49v66á67t 1903227370701

On se jen potřeboval k něčemu vymezit, argumenty jsou fuk.

0/0
17.1.2013 12:10

L54u71k35a77s 36N50o82v47a78k 4169139593198

Jo to je v poradku, ale jede podle svych slov na pohodu a jistotu, a stejne ma problemy s technikou. Kdyby jel stejny tempo co top 3, tak uz auto davno nejede.

Kdyz si by si clovek odecetl ztraty vsech z TOP 10 ktere vznikly vinou poruch a defektu, tak by bylo videt kdo jak zavodi.

Me jen uz nebavi jak se hazi neustale spina na Lopraise, predhazuje se mu neustale Xlet stary vyrok vytrzeny z kontextu a jeste nepochopeny( i kdyz je pravda, ze vyznel dost nabubrele).

Fandim vsem cechum, ale uz by ty revnivosti mohlo ubyt.

0/0
18.1.2013 0:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze