Da Matta byl rád, že dokázal zajet tak rychlý čas. "Během warm upu jsme s vozem neměli žádné potíže, takže jsem nemusel do náhradního vozu. Silverstone moc neznám, takže jsem nemohl vůz dokonale připravit na místní specifické povětrnostní podmínky," sdělil.
Olivier Panis skončil tentokrát hluboko za první desítkou, když si stěžoval, že kvůli přetáčivosti vozu, ztratil ke konci svého rychlého kola téměř jednu vteřinu.
Oliviera Panise trápily špatné jízdní vlastnosti jeho toyoty. "Na brzdách mi v posledním sektoru vůz ustřeloval, což mě stálo hodně času,. Ale to se občas stává, když jedete na samé hranici. Zatím nevím, co bylo příčinou, musíme důkladně prostudovat data. Samozřejmě nejsme moc rád, ale stále je mým cílem zítra dojet co nejlépe. Cristianovi gratuluji k tak skvělému výsledku," řekl Francouz.
"Cristiano dnes udělal obrovský kus dobré práce a jeho výkon nás těší. Když se Olivier vydal na okruh, trochu se změnily traťové podmínky. On ztratil hodně v posledním sektoru, ale netušíme proč. Zítra budeme mít šanci bojovat o body," dodal konstruktér Toyoty Keizo Takahashi.