O Bridgestonu mělo Ferrari dobré mínění ještě dříve, než s nimi začalo spolupracovat. "Dříve, když jsme jezdili na bridgestonech, bylo pro nás velkým problémem porážet jejich auta. Jejich práce na nás udělala velký dojem," uvedl Brawn.
Brawn také řekl, že ho potěšil odchod McLarenu k Michelinu. Prý to umožnilo sblížení Ferrari s japonskými pneumatikáři. "Musím říct, i když Bridgestone si to asi nemyslí, že jsem měl radost z odchodu McLarenu k jinému výrobci. Nyní může být naše partnerství otevřenější. Naši lidé hodně pracují v Japonsku, inženýři Bridgestone zase v Maranellu. Společně rozebíráme výsledky testů i závodů."
Ferrari letos pravidelně testuje se dvěma jezdci na dvou tratích. Jeden z nich se vždy zaměřuje pouze na pneumatiky. "Jeden z našich testovačů (Luca Badoar a Luciano Burti) se vždy soustředí pouze na pneumatiky. Snažíme se více propojit zkoušky monopostu a pneumatik. Jim věnujem minimálně tři dny před každou velkou cenou," pokračoval Brawn.
Kde je ještě potřeba přidat na výkonnosti Brawn ví: "Naší jedinou slabinou jsou kvalifikace. Tam příliš nevítězíme a například Coulthard v Monaku mohl vyhrát pouze proto, že stál na pole position."