Nejen vlastnosti povrchu trati, ale i profil okruhu bude podle Sala vozu tyota sedět. "Dlouhé rovinky a prudké brždění před pomalými šikanami by měly našemu vozu vyhovovat. Pneumatiky michelin by zde měly být opět vynikající, a tak věříme, že opět nakoukneme do první desítky."
A1 Ring má pro pětatřicetiletého jezdce zvláštní příchuť. V roce 1999 zde debutoval s monopostem ferrari.
"Ty dny byly pro mne velmi hektické," vzpomíná jezdec. "Během jednoho týdne jsem se stal jezdcem Ferrari a zároveň se oženil. Vůbec jsme si neužili líbánky, protože hned po svatbě jsem musel nastoupit k testům."
Mika Salo se rovněž připojil k mnoha současným pilotům, kteří s nostalgií vzpomínají na dřívější okruhy formule 1, kde ještě bylo možné předjíždění a kde pomalé šikany nebrzdily jezdce v rozletu.
"A1 Ring není už tak náročný, jako jeho předchůdce Österreichring. Auta na něm byla rychlejší. V roce 1988 jsem na něm jel závod formule Ford a odnesl jsem si skvělé zážitky. Zvláště z jednoho důvodu na něj vzpomínám rád: porazil jsem Michaela Schumachera. To se mi s největší pravděpodobností tentokrát nepodaří," dodal finský pilot.