Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Woods zůstane nejhodnotnější značkou, přestane-li se schovávat

Videohra na konzoli PlayStation s Tigerem Woodsem. | foto: AP

6 2010
Tigera Woodse vyhlásil časopis Forbes znovu nejhodnotnější sportovní "značkou". Ocenil ho (ji) na 82 milionů dolarů a svět má opět o čem diskutovat. Sami sestavovatelé žebříčku přiznali, že brali v úvahu údaje z doby před vypuknutím skandálu s golfistovou nevěrou.

V komentáři se praví, že Woods "nemusí ani jednou udeřit do míčku", aby svou suverénní pozici obhájil. A to navzdory tomu, že jej opustilo několik sponzorů.

Woods, který z osobních důvodů přerušil kariéru na blíže neurčenou dobu, má podle odborníků z Forbesu vyšší hodnotu než pět následujících sportovců v pořadí dohromady.

nejhodnotnější "značky" sportovců

(v milionech dolarů)

1. Tiger Woods (golf)                                                                         82

2. David Beckham (fotbal)                                                                  20

3. Roger Federer (tenis)                                                                    16

4. Dale Earnhardt Jr. (motorismus)                                                     14

5. LeBron James (basketbal)                                                              13

Nejlepší golfista své generace se po odchodu několika sponzorů sice nedostane na loňský příjem 105 milionů dolarů, ale jeho pozice nejlépe vydělávajícího sportovce planety zatím ohrožena není.

Jak se ale věci budou vyvíjet dál? "Jestli Tiger chce minimalizovat dopad událostí, musí vyvinout velkou aktivitu a před svým návratem na PGA Tour uskutečnit velké interview," řekl odborník na komunikaci Michael Gordon agentuře Reuters.

další nejhodnotnější značky

Kluby:

Manchester United (fotbal)                                                               270

New York Yankees (baseball)                                                          266

Události:

Super Bowl (americký fotbal)                                                           420

letní olympijské hry                                                                          230

mistrovství světa ve fotbalu                                                             120

To, jak jej přijme veřejnost, bude mít podle zmíněného specialisty vliv na hodnotu značky. "Lidé musí znovu získat doje, že se s ním mohou identifikovat. I děti. To je klíč, který musí nalézt on sám. Když se přestane schovávat, může znovu vybudovat svou pozici," dodal Gordon.

Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze