A oba mají před sebou velkou výzvu. Ještě žádnému českému jezdci se totiž
nepodařilo evropský primát obhájit.
Turek si na to dokonce postavil i novou bugginu, se kterou se premiérově představí už v Portugalsku. Bartoš by naopak měl spoléhat na osvědčený stroj.
Vysoké ambice má však řada dalších českých reprezentantů v čele s nestorem
tohoto sportu Jaroslavem Hoškem a předloňským kontinentálním mistrem Romanem Keřkou.
Útok na medailové pozice v královské kubatuře se ale dá čekat i od Němce Mathiase Behringera či jeho krajana Denise Engela. Ve slabších šestnáctistovkách chce s českou převahou bojovat zejména další Němec Sebastian Korn.
Tradičně nejslabší je z českého pohledu divize I určená pro "plechové" vozy. Startovní pole by měl podle dostupných informací pro letošek opustit Josef Petrik, jenž se prý chce soustředit na stavbu nového vozu.
K Ladislavu Brožkovi by se však v průběhu sezony měl připojit Václav Fejfar,
jenž staví novou fabii a v průběhu několika let se tak představí ve všech autokrosových kategoriích.
Evropský šampionát stejně jako v minulých letech zavítá i do České republiky. V Nové Pace se pojede 2. července, 9. září v Přerově.
Kalendář 2006
9. dubna - Murça (Portugalsko)
14. května - Lučenec (Slovensko)
21. května - Nyriad (Maďarsko)
4. června - Bauska (Lotyšsko)
11. června - Plunge (Litva)
25. června - Seelow (Německo)
2. července - Nová Paka (Česká republika)
30. července - Molča (Slovensko)
20. srpna - Dmitrov (Rusko)
27. srpna - Kazaň (Rusko)
9. září - Přerov (Česká republika)
17. září - Maggiora (Itálie)