"Dosypávají se záchytné štěrkové zóny, na jednom místě jsme prodlužovali svodidla, jinde zase FIA ploty. Někde budeme ještě také rozšiřovat záchytné gumové bariéry z pneumatik. Práce stále běží přesně podle předem stanoveného harmonogramu a jsme rádi, že nám přeje i počasí," oznámil výkonný ředitel okruhu Miroslav Hrabák.
"Na konci března opět přijedou zástupci bezpečnostní komise FIA a prověří všechny provedené úpravy. Jejich poslední návštěva v půlce února potvrdila, že o pravidelné prodloužení homologace typu B nemusíme mít obavy, když podle dohod dokončíme všechny činnosti. Nové obrubníky v retardéru, o jejichž použití se definitivně rozhodlo v únoru, mají skutečně velice zajímavý profil a podle pánů Steimetze a Frumolta rozhodně přispějí k bezpečnosti jezdců. Stále přijíždějí nové a nové avie s dalšími dodávkami od jejich výrobce. Po skončení březnové inspekce budeme moci s klidným svědomím říci, že na sezónu 2003 je mostecký autodrom dobře připraven," dodal Miroslav Hrabák.
Start závodu European Le Mans v Mostě: Patrick Lemarié, Tomáš Enge, Jordi Gené..., projíždějí retardérem v srpnu 2001. |