Zdálo se, že barevnou revolucí bude v sezoně návrat McLarenu k oranžové, která proslavila vozy v 60. letech v éře zakladatele Bruce McLarena, jenže pak ho „trumfla“ stáj, která teď načíná svou desátou sezonu v F1.
Patří do středu pole, teď ale bude nepřehlédnutelná! Nemusíte být úplný znalec poměrů v F1, aby vám došlo, že „pink“ ve zdejším chlapském světě příliš neletí.
Damon Hill měl v roce 1992 na Brabhamu růžový nos i přední křídlo, dalších pár vozů (Onyx, Pacific, Kojima) mělo na lakování růžové pásky. Pár jezdců včetně Jensona Buttona či Sebastiana Vettela nosilo růžové helmy. Ale „růžovka“ od Force India je ojedinělá a nezapomenutelná.
Samozřejmě za to mohou peníze. Nový sponzor, firma BWT (Best Water Technology Group) vždy spojuje partnerskou smlouvu s tím, že auta budou růžová. Už tomu tak v minulosti bylo v šampionátu cestovních vozů DTM, teď v F1. A umí za to i štědře zaplatit. Podle rakouského listu Kleine Zeitung přinesla společnost týmu injekci ve výši 12 až 16 milionů liber, to je víc než 400 milionů korun. A to se pak klidně namalujete i narůžovo.
Aspoň že jezdci Sergio Pérez, Esteban Ocon dopadli - z chlapského pohledu - dobře. Mají černo-bílé kombinézy jen s decentními růžovými proužky.
Sergio Pérez a Esteban Ocon v kombinézách týmu Force India.