Nyní je Loprais druhý, Tomeček se ztrátou pouhých třiceti vteřin třetí.
"Je to škoda," říká Tomeček. "Karel startoval minutu před náma a my ho předběhli, mohli jsme náš náskok zvýšit." Nezdařilo se, guma se odlepila kousek před koncem "dunového" úseku. "Chybělo nám dojet tak pět kilometrů," odhaduje Tomeček.
Vedoucí Čagin má nyní, po polovině soutěže, před oběma českými pronásledovateli náskok větší než hodinu a tři čtvrtě. "Nevím co dělat, abych ho dohnal," směje se do satelitního telefonu Tomeček. "Je hodně dobrý, má dobré auto a zázemí nesrovnatelné s tím naším. Myslím, že nemá problém."
Zatímco Tomečkově tatře se po dojezdu etapy věnuje trojice pilot Tomeček, mechanik Martinec a řidič doprovodné tatry Vodák, Čaginův vůz má v péči zhruba deset lidí. "Celý jeho tým má prý včetně manažerů padesát lidí," tvrdí Tomeček. "To bychom nedali dohromady ani kdybychom se spojili s Lopraisem."
ZPRAVODAJSTVÍ Z 8. ETAPY ZDE