Pečlivě učesané, nalíčené a často ve slušivých róbách patřících spíše na párty. Ale s tenisovou raketou v ruce.
Tak se prezentuje 38 vybraných tenistek v nové kampani tenisové asociace WTA "Strong is beautiful" (ve volném překladu Silná je krásná) mající fanouškům přiblížit současný ženský tenis.
"Chceme navázat bližší vztah s našimi fanoušky a přilákat novou generaci diváků k ženskému tenisu," vysvětlila Stacey Allasterová, prezidentka WTA.
Kampaň bude v následujících dvou letech probíhat v tisku, televizi a digitálních médiích. Využity budou rovněž sociální sítě.
Videospoty navíc sázejí na silné lidské příběhy.
Například Any Ivanovičové, která dětství prožila ve válkou zmítaném Bělehradě; finalistky Australian Open Li Na, která je vzorem a nadějí pro více než miliardu Číňanů, či Belgičanky Kim Clijstersové. Ta se po mateřské pauze vrátila až na špičku a vyhrála dva grandslamové turnaje.
"Pro mě je tahle kampaň o vnitřní síle tenistek. Ukazuje sílu jejich charakteru, kázeň a vůli," prohlásila světová jednička Caroline Wozniacká.