Vedení seriálu každopádně v uplynulých týdnech uzavřelo smlouvy o pořádání závodů F1 v Bahrajnu a v Číně. První závody by se tam však měly jet až za dva roky. Embargo na reklamu na tabák vyhlásila Světová zdravotnická organizace. Vedení formule 1 jej přijalo, ale vyžádalo si odklad do roku 2006. V Belgii však formuli výjimku udělit nechtěli, a tak byl tamní závod zrušen.
Vedení seriálu dnes rovněž oznámilo, že chce zavést nový systém bodování. Podle něho by body získalo osm jezdců, a ne jen šest jako dosud. Vítěz dostane stejně jako nyní deset bodů, ale druhý v cíli si připočítá osm bodů a další šestice jezdců bude bodovat podle klíče 6-5-4-3-2-1. V dosavadním systému získal druhý závodník šest bodů a další kvarteto za ním od čtyř do jednoho bodu.
Zároveň bude zakázáno, aby vedení týmu určovalo, kdo z dvojice jeho pilotů dojede na lepším místě. Změny dozná i kvalifikace, která se pojede po vzoru silničních motocyklů v pátek i v sobotu. O postavení na startu by přitom měl rozhodovat čas z jediného 'ostrého' sobotního kola.
Vedení seriálu odmítlo kontroverzní návrhy jako střídání jezdců v jednotlivých týmech či handicapový systém, podle něhož mělo být auto vedoucího závodníka MS zatíženo více než vozy jeho soupeřů.
"Myslím, že jsme našli rozumný kompromis," řekl předseda federace FIA Max Mosley po jednání, které mnozí zúčastnění označovali za nejdůležitější v historii formule jedna. "Příští sezona bude zřejmě zajímavá," prohlásil týmový šéf Ferrari Jean Todt, který před londýnskou schůzkou razantně vystupoval proti radikálním novinkám a dokonce hrozil odchodem stáje ze šampionátu.
Změny v seriálu přitom vyvolalo právě neochvějné kralování vozů této značky v letošním ročníku, kdy Ferrari vyhrálo 15 ze 17 závodů a televizní společnosti si stěžovaly, že jim nezajímavý závěr MS odlákal značné množství diváků.