Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Karavana Tour de France pojede dalších pět let v automobilech Škoda

Christian Prudhomme, ředitel cyklistické Tour de France, zahajuje 8. etapu stého ročníku s cílem na Ax 3 Domaines. | foto: Profimedia.cz

4 2014
Cyklistická Tour de France bude i dalších pět let využívat automobily Škoda. Dohodu o prodloužení spolupráce do roku 2018 podepsali na autosalonu v Ženevě představitelé Škoda Auto a francouzské společnosti ASO, která je majitelem Tour.

Škoda Auto, ve světě sportovního sponzoringu nejviditelnější český reprezentant, je oficiálním partnerem Tour od roku 2004, později začal dodávat vozy také pro další dva závody z "Trojkoruny" cyklistických Grand Tours: italské Giro a španělskou Vueltu.

Na Tour je Škoda navíc partnerem soutěže o bílý trikot nejlepšího mladíka do 25 let, který loni oblékl Kolumbijec Nairo Quintana. Při minulém ročníku závodu představitelé automobilky dopomohli ke startu v roli předjezdce časovky i nejúspěšnějšímu cyklistickému paralympikovi Jiřímu Ježkovi.

"Prodloužením naší spolupráce s Tour de France a dalšími známými závody potvrzujeme naše těsné sepětí s cyklistikou," uvedl Winfried Vahland, předseda představenstva Škoda Auto. Právě zahájením výroby jízdních kol totiž položili Václav Laurin a Václav Klement roku 1895 základní kámen budoucí automobilové značky Škoda.

Ve speciálně upraveném červeném superbu s českou SPZ objel poslední Tour de France její ředitel Christian Prudhomme. "Je pro mě víc než automobilem. Je to i má kancelář a místo, v němž trávím většinu dne," říká Prudhomme.

Automobilka Škoda Auto prodloužila 4. března o dalších pět let oficiální...

Automobilka Škoda Auto prodloužila 4. března o dalších pět let oficiální partnerství cyklistického závodu Tour de France. Stalo se tak na autosalonu v Ženevě. Na snímku jsou (zleva) prezident Amaury Sport Organization Jean-Etienne Amaury, předseda představenstva Škoda Auto Winfried Vahland, předseda představenstva Amaury Sport Organization Yann Le Moenner a člen představenstva Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu Werner Eichhorn.

Pro potřeby organizátorů Tour dodává Škoda každoročně 200 vozů, které najedou v rámci závodu dohromady 2,8 milionu kilometrů. Představitelé firmy uvádějí, že za 10 let spolupráce se dosud ani jeden nezastavil kvůli technické závadě.

"Třetí největší sportovní podnik na světě (po olympijských hrách a mistrovství světa ve fotbale) je pro nás skvělou příležitostí představit globální veřejnosti značku a její jednotlivé modely," říká Werner Eichhorn, člen představenstva Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu.

V Ženevě podepsaná smlouva zajišťuje firmě ASO vozy Škoda i pro dalších devět závodů z jejího portfolia, včetně španělské Vuelty, kde je ASO spolumajitelem.

Autor:






Najdete na iDNES.cz



mobilní verze