"U šesti nebo sedmi změn potřebujeme znát víc detailů. Do té doby nemůžeme nic potvrdit. Nevíme, kolik peněz díky změnám ušetříme a nevíme, kolik budou stát dvě extra rallye," citoval Kohoutka internetový server britského časopisu Autosport.
"Vzhledem k tomu, že nejsou známé přesné prováděcí předpisy, tak se nepřihlásil žádný tovární tým," podotkl tiskový mluvčí týmu Roman Meliška na pátečním neformálním setkání s českými novináři v Praze.
V příštím roce totiž čeká MS řada velkých změn. Mezinárodní automobilová federace například rozšířila kalendář závodů ze čtrnácti za šestnáct a upravila podmínky tréninků. "Na první pohled se zdá, že rozšíření jsou náklady navíc a ne úspory," oponoval Meliška názoru zástupců FIA, podle něhož přinesou úpravy seriálu finanční úsporu.
Jeden z hlavních argumentů, podle nějž budou týmy nasazovat pouze dva vozy, namísto dosavadních tří, se totiž Škody netýká. Pouze se dvěma auty Mladoboleslavští startují i letos.
Jasněji by mělo být 30. listopadu, kdy je uzávěrka pro přihlášení týmů. O čtrnáct dní později musí všichni zveřejnit i jména jezdců, kteří budou v seriálu startovat.
V mladoboleslavském týmu je zatím oficiálně potvrzen pouze Toni Gardemeister. Zpráva o tom, zda opci ve smlouvě uplatní i jeho letošní kolega Didier Auriol, nebyla zveřejněna.
Francouzský exmistr světa se údajně ještě nerozhodl. "Vztah obou stran je přátelský a ani jedna strana si nevyhrožuje termínem, do kdy se musí rozhodnout. Jediný jistý termín je 15. prosince, kdy musí být nahlášeno složení týmu," dodal Meliška.
Jasněji by prý mělo být kolem Britské rallye. Závěrečný podnik MS se ve Walesu uskuteční v závěru příštího týdne. V českém tisku se však již dříve spekulovalo, že Auriola nahradí Roman Kresta, jenž Fabii WRC před nedávnem testoval v Bělé pod Bezdězem.
Škoda Fabia WRC představená týmem Škoda Motorsport na autosalonu v Ženevě |