Středisko 48. Rallye Akropolis bude v městečku Itea, ležícího asi 17 kilometrů od starobylých Delf. Slavnostní start se však uskuteční pod starořeckou Akropolí. Odtud 115
přihlášených vozů odstartuje ve čtvrtek večer do Itey. Většina škodováckého týmu se do Řecka přesune o víkendu. Na tamních tratích chce uplatnit svou tradiční taktiku - spolehlivost a odolnost vozů.
Stejně jako na Kypru se tak dá očekávat, že celkový výsledek posádek bude záviset na počtu dojetým továrních vozů konkurence, která se prakticky ve všech případech může pochlubit výkonnějšími stroji.
"Akropolis je brutální, žhavá a obtížná. Taková rallye se neobejde bez strategie. Nemůžete si dovolit útočit do samého začátku," tvrdí sedmatřicetiletý Schwarz, jenž v Řecku před
rokem dojel na pátém místě a připsal si body i do šampionátu jezdců. "Startoval jsem tu asi šestkrát. Je to hodně náročná soutěž, která vyžaduje odolná a spolehlivá auta. Na druhé straně známe své slabiny, které tkví zejména ve výkonu motoru a v zavěšení. Věřím však, že pokud nám auta vydrží, umístíme se solidně," dodal německý pilot.
Stejně jako u kyperské soutěže, má i v případě řecké jeho kolega Thiry s tamními podmínkami méně zkušeností. "V Řecku jsme nebyli od roku 1998, kdy jsme startovali s Fordem a poměrně záhy odstoupili. Od té doby se trasy rychlostních zkoušek dost změnily, a tak je pro nás Akropolis tak trochu nová rallye," přiznal o rok starší Belgičan. Věří však, že mu pomůže podobnost navazujících soutěží. "Na Kypru jsme dosáhli velkého zlepšení v zavěšení kol. Zpočátku jsme měli velké problémy, ale kilometr od kilometru se auto chovalo lépe. Ačkoli si
myslím, že Akropolis bude těžší než Kypr, věřím v dobrý výsledek," dodal Thiry.
Start rallye po čtvrtečním přejedu z Atén je naplánován na pátek 15. června ráno. Jméno vítězné posádky bude známo po dvaceti rychlostních zkouškách v neděli kolem 18.30.