Výsledkový rekordman motoristického světa absolvoval za tři dny na okruhu v Jerezu 130 kol a 1150 kilometrů.
Poslední den Schumacher odjel 580 kilometrů, tedy téměř dvakrát tolik, jako je délka běžného závodu formule 1.
"Třetí den jsem jezdil zcela naplno, a všechno klapalo dokonale," uvedl Schumacher. "Jsem velmi spokojený s tím, jak testování probíhalo. Dostali jsme se ke všemu, co bylo v plánu. Hned jak jsem se posadil do auta, cítil jsem se skvěle. Všechno bylo jako dřív."
Ale jeden malý zádrhel se při testech přece jen objevil. I když to byl zádrhel opravdu malý. "Cítil jsem mírné pnutí krčních svalů. Ale opravdu jen mírné," postěžoval si. "Ale to je pouze součást aklimatizace při návratu do formulového auta."
Na Schumacherův zdravotní stav dohlížel při testech specialista ze sportovní kliniky v Bad-Nauheimu. Podle něj je Michael zcela v pořádku a jeho kondice je srovnatelná se špičkovými sportovci v plném zatížení.
V Jerezu se objevil i Andy Shovlin, který před třemi měsíci slavil jako závodní inženýr Jensona Buttona titul mistra světa. V sezoně 2010 bude svými technickými schopnostmi nápomocen Michaelu Schumacherovi, šampion Button dostane u McLarenu jiného inženýra.
Na dráze se sedminásobný mistr světa formule 1 objevil v přilbě s jasně červeným lakem. Ta byla jeho symbolem po celou kariéru u týmu Ferrari. Tentokrát šlo o specifikaci sezony 2009, a více ji už na hlavu nenasadí.
Monopost GP2 je na ovládání složitější než formule 1, ale při brzdění a v zatáčkách nepůsobí na pilota tak velké přetížení. Schumacher neměl v Jerezu jediný problém.
V dílnách firmy Schuberth už pro Michaela Schumachera vzniká zbrusu nová přilba s lakováním, které si vybral pro návrat do šampionátu pod vlajkou Mercedesu.