Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Sagan je moc velké jméno, tvrdí nyní Bora. Tým ale půjde mezi elitu

Slovenský cyklista Peter Sagan s radostí dojíždí do cíle 2. etapy Kolem Švýcarska. | foto: AP

30 2016
Měli ohlásit příchod velké hvězdy, jenže šéfové týmu Bora-Argon na odpolední tiskové konferenci nic nepotvrdili. „Peter Sagan je příliš velké jméno a stojí hodně peněz,“ tvrdí nyní. Německý celek pouze oznámil jméno nového sponzora firmu Hansgrohe a plán na postup do nejvyšší kategorie World Tour.

Zprávu o Saganově přestupu z Tinkoffu, který opouští jeho hlavní sponzor a ruský boháč Oleg Tinkov, do Bory přinesl ráno belgický deník Het Nieuwsblad.

Podle něj si mohl dosud druhodivizní tým dovolit Sagana nejen díky příchodu výrobce sanitárních potřeb Hansgrohe, ale také kvůli podpoře cyklistické firmy Specialized, která po letošní sezoně má ukončit spolupráci s Astanou.

V týmu se mohl potkat také s Janem Bártou, který momentálně jezdí za Boru.

Manažer Ralph Denk se ovšem od těchto informací snažil distancovat. Jednání se Specialized zatím prý neproběhla, a Sagan je tak příliš drahý.

„V této chvíli je pro náš Sagan příliš velké jméno. Co jsem slyšel, tak stojí obrovské peníze,“ narážel na spekulace, podle nichž služby slovenského rychlíka stojí mezi pěti a šesti miliony eur.

Na druhou stranu jeho angažmá úplně nevyloučil. „Samozřejmě by to byl sen mít takového jezdce. Od začátku srpna můžeme mluvit o složení týmu, ale teď je to pro nás moc. Nemáme tak velký rozpočet a nejsme sponzorovaní ruskou firmou jako Tinkoff,“ prohlásil Denk podle cyclingnews.com.

Spolu se Saganem měli odejít do nového týmu, který se od další sezony bude jmenovat Bora-Hansgrohe, také polský vrchař Rafal Majka, Saganův bratr Juraj a další dva Slováci Michael Kolář a Erik Baška.

Všichni v této sezoně oblékají barvy Tinkoffu, který na konci roku 2016 končí.

Autor:





Hrazda do dveří AcraHrazda do dveří Acra

Porovnejte ceny, pročtěte recenze a objednejte přímo u nás.

www.Heureka.cz

Nejčtenější

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze