"Kvůli atypickému úhlu jsme měli jsme problémy s řízení a také motor vydával dost zvláštní zvuky. Loňský rok nám podle mého názoru přinesl dvě zásadní věci. Jednak je náš tým silnější a na jeho konci jsme dokázali, že můžeme být na špici," dodal šéfmotorář Renaultu.
Změn se však podle Mika Gascoynea dočkal nejen vůz, ale i realizační zázemí stáje. "Od té doby, co jsem před osmnácti měsíci do týmu přišel, je to pro mě obrovská výzva. Bylo mi jasné že se nám vše nepovede přes noc. Letošní rok je další výzvou a Renault R202 konstruoval hlavně Mark Smith, jenž přišel od Jordanu. Tim Densham, který byl designérem 201, nyní pracuje už na typu 203. Spolu s Magnetti Marelli jsme pod vedením Richarda Marshalla vytvořili kompletně novou elektroniku," řekl Brit, který je pro svoji výdrž zván buldok.
"Vůz je evolucí loňského stroje. O aerodynamiku se stará bývalý inženýr Benettonu Tad Czapwski, který naposledy působil u Ferrari. Náš aerodynamický tunel v Enstone, který je jedním z nejlepších v F1, běží 24 hodin denně. Šest měsíců využíváme také dílny Fondmetalu v Itálii, takže vývoj jde nepřetržitě," sdělil Gascoyne.
Cílem Renault je letos čtvrté místo v poháru konstruktérů, v příštím roce však tým myslí již na vítězství.