Massa pro italský deník Gazzetta dello Sport popisoval, jak testy probíhaly: "Když jsem jezdil v Le Castelletu na nových pneumatikách, se zdokonaleným motorem a obzvlášť s posledním aerodynamickým řešením pro rychlé okruhy, bylo to na výkonu hodně znát."
Mezinárodní automobilová federace FIA ve svém posledním technickém předpisu zajistila přidáním přídavných oddělovačů, aby žádný tým nemohl používat zadní křídla, která se při vysokých rychlostech ohýbají a snižují tak odpor vzduchu . Ačkoli se věří, že právě Ferrari v tomto směru často pravidla překračovalo, Massa to vidí přesně naopak.
"Nyní, když si FIA vynutila dodržování zákazu flexibilních křídel, budeme dokonce rychlejší," poznamenal Brazilec.
Massovi končí po sezoně v Maranellu smlouva. Sám zatím nemá o své budoucnosti ve formuli 1 zcela jasno: "Myslím, že mám velkou šanci zůstat, ale dívám se samozřejmě kolem sebe."
Tadé uvedl, že jeho týmový kolega Michael Schumacher by určitě rád v závodění pokračoval. "Když se dívám na zanícení, s kterým závodí, tak bych řekl, že zůstane," dodal.