"O obtížných podmínkách nejlépe vypovídá fakt, že pořadatelé museli zrušit osmou rychlostní zkoušku kvůli silnému větru s sněžení,“ poznamenal první Čech, který závodil ve formuli 1, a před startem v Norsku jel pouze exhibici s tovární Octavií WRC v Sosnové. Jezdce navigoval Miroslav Fanta, dřívější navigátor Jindřicha Štolfy.
Vítězem se stal Henning Solberg s Mitsubishi Lancer Evo 6 WRC, bratr továrního pilota v MS rallye Pettera. Soutěž se jela na sněhu a ledu.
K výměně auta před startem, obě mu připravil bývalý norský jezdec týmu Škoda John Hagland, Enge řekl: „V obou případech šlo o dobře připravené vozy, ale Mitsubishi mi prostě lépe padlo do ruky."
Soutěž byla rozložena do dvou dnů, v pátek se startovalo odpoledne, v sobotu se na trať vyráželo hned ráno. „Pro mě byly nejhorší páteční jízdy v noci. Za tmy jsem závodil pouze se sportovními vozy, ale jízda po okruhu nejde srovnat s jízdou na sněhu a ledu, navíc okruh znáte nazpaměť," popsal zážitky jezdec.
"Největší horko nám bylo až v poslední deváté zkoušce, kdy nám ve vysoké rychlosti uletěl běhoun pneumatiky. Naštěstí zbytek gumy vydržel, mohli jsme proto opatrně dojet do cíle. A měli jsme i dostatečný náskok, takže jsme ani neztratili místo,“ poznamenal Enge.
Miroslav Fanta byl pro Engeho velkým pomocníkem. „Mirek odvedl perfektní práci, jeho zkušenosti byly neocenitelné. Já jsem se pořád učil, všechno pro mě bylo nové. Mirek mě dokázal zbrzdit, nebo naopak povzbudit ke zrychlení. Má velký podíl na tom, že jsme soutěž dokončili na tomhle místě.“
Náročné podmínky se podepsaly pod vysokým počtem odstoupených závodníků, z více než sedmdesáti posádek na startu jich cíl vidělo pouze 44.