„Martin patří k nejtalentovanějším a zároveň nejzkušenějším automobilovým závodníkům u nás a já jsem rád, že přijal výzvu v podobě startu na Dakaru a stal se součástí našeho projektu. Dakar je specifický a plný nových výzev, se kterými se Martin bude muset poprat,“ řekl Tomáš Vrátný.
„Mé zkušenosti s tak těžkým a dlouhým závodem, jakým je Dakar, jsou nulové. V tuto chvíli tedy nemám žádné přehnané ambice. Nechci zbytečně tlačit a snažit se plnit nějaké předpoklady, které z mistrovství světa WRC máme,“ prohlásil Martin Prokop, který se s novým „nářadím“ sžíval během testování.
„Poznal jsem, že auto nevydrží všechno a nedá se s ním jet takové tempo, na které jsem zvyklý z vozu WRC. Chci jet pokorně, sbírat zkušenosti, hledat limity a udržovat správnou rychlost,“ povídal, ale zároveň tušil, že až se postaví na start, bude to jiné: „Jakmile mě někdo předjede nebo někoho dojedu, tak tam ty ambice budou stříkat. Vím však, že musím jet s co největší pokorou.“
Prokopovým navigátorem bude Jan Tománek, který už si Dakar vyzkoušel v roce 2014, kdy sám řídil kamion Tatra.
„My jsme se tehdy v jedné z posledních rychlostních zkoušek převrátili na bok a právě Honzova posádka, která jela za námi, nám pomohla zpátky na kola,“ připomněl Vrátný. „A teď vzhledem k tomu, že kamiony startují později než osobní automobily, budeme Martinovi a Honzovi krýt záda.“