Nikdo pochopitelně nechce být ve stáji, které hrozí krach, takže z „žlutého týmu“ mohou v důsledku spekulací odejít špičkoví odborníci, což by mohlo Eddie Jordanovi zlomit vaz. Navíc se stáji vůbec nedaří, vozy jen málokdy vidí šachovnicový prapor, a to žádného mecenáše nemůže přilákat.
Jordan podepsal s Deutsche Post tříletý kontrakt na konci roku 1999, což znamená, že by měl vypršet na konci sezony 2003.Ale smlouva údajně obsahuje klauzuli týkající se výkonnosti týmu, která by německé firmě umožnila ji vypovědět. Vysoký management společnosti prý o jejím využití vážně uvažuje, Jordan má tak nůž na krku.
Smlouva mezi oběma partnery byla podepsána v situaci, kdy šel Jordan nahoru. V roce 1999 vyhrál dokonce tři velké ceny a Eddie Jordan začal s Hondou jednat o dodávce továrních motorů. Stáj v té době měla navíc německého pilota Heinze-Haralda Frentzena, takže pro Deutsche Post to byla výborná příležitost pro prezentaci. Nyní je ale všechno jinak. Tým jezdí bídně, Honda uvažuje o ukončení spolupráce a Frentzen dostal loni krátce před Velkou cenou Německá padáka.
Deutsche Post by získal u McLarenu prominentní místo, protože jeho boss Ron Dennis hledá náhradu za West, který bude muset roku 2006 svět F1 opustit kvůli zákazu tabákové reklamy. Stát by také měla kvůli dodavateli motorů Mercedesu-Benz v brzké době angažovat německého pilota. Dennis má opci na Nicka Heidfelda, jenž nyní závodí za Sauber, a možná právě přišel čas, kdy by mohl vzít bývalého testovače McLarenu opět na milost. To by bylo pro německý koncern více než přitažlivé. Ale jaká bude skutečnost, musíme zatím počkat.