Tento časopis je na německy mluvícím trhu již po několik let absolutní motoristickou jedničkou, i když v poslední době poněkud tíhne k bulváru.
V článku nejdříve popisuje tíživou situaci v týmu Prost a poté přechází i k otázce jezdců. "Prost doufá, že se přes Engeho dostane k dalším chlebodárcům z východu, kde popularita F1 stále roste. Burti musel ven, duet se stejně tak pomalým Engem by neměl šanci na úspěch. Zaměstnat jednoho nájemníka (doslova přeloženo: řidiče auta z půjčovny) si Prost může dovolit jen pokud udrží Frentzena."
Autor článku Norbert Ockenga patří ke trojlístku magazínu, který pravidelně o F1 informuje. Podobně ostré narážky na Engeho kvality se dosud nevyskytovaly v žádném jiném příspěvku, ať už v německém, či anglickém tisku.
Časopis se pravděpodobně snaží svým obvzlášť ostrým stylem udržet své čtenáře. Stavět však Engeho po jeho výkonech v F3000 na úroveň Mazzacaneho, Marquese a Yoonga je až příliš nespravedlivé.
Škoda je však natropena. Ať si o úrovni Morsport aktuell myslíme cokoli, faktem je, že absolutně ovlivňuje veřejné mínění v Německu, Rakousku a zemích BeNeLuxu. Jeho informace bývají přebírány a dále používány tiskem, teletextem a reportéry televize.