Jedním z důvodů nadšení Frentzena z trati v Monte Carlu je to, že nemusí příliš daleko cestovat. "Jsem tam doma a po té trati jezdím běžně během roku autem. Prostě ji znám jako svoje boty. Dráha je velmi úzká se zajímavými zatáčkami. Po celou dobu musíte být stoprocentně koncentrovaní a nesmíte udělat žádnou chybu." Poté se ještě Frentzen vrátil k testům na Paul Richard minulý týden. "Ve Francii jsme se snažili simulovat podmínky v Monaku. Například úroveň přítlaku atd. Získali jsme cenná data, která nám pomohou o víkendu správně nastavit monopost."
Pro druhého pilota Arrowsu Enriqua Bernoldiho byl loňský závod tím zatím nejdůležitějším v kariéře. Stal se centrem pozornosti televizních kamer. Po polovinu délky závodu dokázal za sebou udržet vítěze kvalifikace Davida Coultharda v mnohem rychlejším mclarenu.
"Monte Carlo mám rád. Loni to byl velmi vzrušující závod! Jezdit po té trati je skvělý pocit, ale není tam místo pro žádné chyby. Proto je jízda velmi po ní velmi vzrušující a závod dramatický. Musíte být téměř dvě hodiny maximálně psychicky a fyzicky soustředění, což je celmi náročné. Přesto se tam těším. Hlavně, aby se mi podařilo kvalifikace, v Monaku to znamená 90 procent úspěchu," uvedl Brazilec v britských službách.