První místa na startu obsadily podle očekávání vozy značky Maserati. Skvělý start však předvedl A. Kumpen na Corvette, který ale svoji snahu přehnal a hned v druhé zatáčce po startu dostal smyk a zůstal stát uprostřed trati.
To ale mělo za následek strkanice, které odneslo Picciniho Ferrari a Koxe s Lamborghini. Třetím postiženým byl Babiny na Maserati, kterému se sice podařilo z místa odjet do boxů, tam však mechanici auto již jen zatlačili do boxů.
Viník celé kolize A.Kumpen pokračoval se svým vozem bez nejmenšího poškození. V čele se tak usadili dvě Maserati – Peter, sledován Schneiderem a teprve za nimi Lamy na Ferrari.
Ve 22. kole závodu začalo na okruhu pršet a to je voda na mlýn pro Ferrari. G.Gardel, který mezitím vystřídal Lamyho, se v 31 kole dostane před Bartelse a ujímá se vedení závodu. Svoji pozici pak tato posádka až do konce závodu nikomu, s výjimkou zastávek v boxech, nepřepustí a po třech hodinách tak vítězně projíždí cílem.
Na druhém místě skončila posádka Bertolini/Wendlinger na Maserati, která po celý závod předváděla skvělou stíhací jízdu. Se svým vozem museli totiž, kvůli výměně motoru, startovat až ze samého konce startovního roštu. O to větší byla jejich radost v cíli.
Ve slabší kategorii GT2 od počátku kralovali vůz týmu GruppeM Racing s Liebem a Rockenfellem, druhý končí rakouský tým Renauer Motosport, ve kterém startuje společně s W. Kaufmanem a Manfrédem Juraszem i český jezdec Petr Válek.
Skvělé třetí místo pak vybojoval domácí tým Vonka Racing, s jezdeckou posádkou Jan Vonka/Mauro Casadei. "Jsem spokojen, jen škoda že závod nebyl ještě delší. V závěru jsme intenzivně jsme dojížděli vůz před námi, mohlo to být i na bednu.
Závod rozjížděl Mauro (Casadei) a zajížděl velmi dobré časy. Když začalo pršet snažili jsme se udržet na trati co nejdéle (měnili mokré pneu jako poslední z celého startovního pole), až když Mauro udělal na trati hodiny, museli jsme rychle zajet do boxů. Mechanici obě zastávky skvěle zvládli a auto fungovalo bez problémů," říkal v cíli Jan Vonka.
Šestý pak skončil slovenský tým Autoracing Club Btatislava, posádky M.Konopka/A.Studenič, který v Brně slavil svůj mistrovský debut.
Závod FIA GT - absolutně
1. Lamy, Gardel (Portug./Švýc./Ferrari 550 Maranello) 83 okruhů (průměrná rychlost 148,11 km/hod.), 2. Bertolini, Wendlinger (It./Rak./Maserati) -58,036, 3. Melo, Belloc (Braz./Fr./Ferrari 575 Maranello) -59,863, 4. Kumpen, Longin, Hezemans (Belg./Belg./Niz./Corvette) -1 kolo, 5. Schneider, Bartels (Něm./Maserati) -1 kolo, 6. Peter, Rusinov, Buncombe (Rak./Rus./Brit./Maserati) -1 kolo, ...13. Pirri, Šenkýř, Hooker (It./ČR/Brit./Saleen) -6 kol, 14. Kaufmann, Jurasz, Válek (Něm./Rak./ČR/Porsche 996 GT3) -6 kol, 15. Casadei, Vonka (It./ČR/Porsche 996 GT3) -7 kol.
Mistrovství České republiky
Divize 4
Tříhodinový vytrvalostní závod: 1. Charouz, Lacko, Vorba (Mercedes Benz DTM) 3:00:51,836 (150,56 km/hod.), 2. Schunk, Hornak (Něm./Porsche GT3) -4 okruhy, 3. Studenič (SR), Venc (ČR/Porsche 996) -5 okruhů.
Sprint (13 okruhů) 1. Charouz (Mercedes Benz DTM) 32:16,279 (130,59 km/hod.), 2. Rosina (SR/Audi A4) -1,502, 3. Studenič (SR (Porsche 996) -19,603.
Divize 3
První závod (10 okruhů): 1. Palmi (Van Diemen) 22:19,136 (145,24 km/hod.), 2. Chabr (Tomis 99) -10,739, 3. Král (Van Diemen) -12,357.
Druhý závod (10 okruhů): 1. Král 23:08,340, 2. Kout (Fiks 03) -0,493, 3. Samek (Delta 4) -1,095.
Pohár Škoda Octavia
První závod (13 okruhů): 1. Janák 32:29,778 (129,68 km/hod.), 2. Kopecký jun. -1,353, 3. Jupa -7,909.
Druhý závod: 1. Kopecký 32:20,155 (130,33 km/hod.), 2. Jupa - 5,546, 3. Janák -7,137.