Jenže závod číslo dvě proměnil jeho idylu v trpký zážitek. „Hned po startu jsem měl problém s autem, zasekával se mi plyn. Kvůli tomu jsem nedobrzdil do jedné zatáčky a naneštěstí jsem naboural zrovna do svého týmového kolegy,“ líčil Kostka nešťastný střet s Italem Dionisiem. „Pochopil to, protože to byla věc, která nejde ubrzdit. Ale bylo mi ho líto, protože to měl dobře rozjeté. Pro celý náš tým byl druhý závod celkově hodně nepovedený.“
Sám Kostka ještě chvíli úspěšně stíhal protivníky, ale pak musel své úsilí vzdát. „Musel jsem zastavit, protože to začalo blbnout čím dál víc,“ vysvětluje. „Vůbec nevím, co se stalo. Ten problém se objevil už v kvalifikaci, ale to jsme ho dokázali vyřešit. Pak to celý první závod fungovalo a po startu druhého to začalo znovu. Podle mě je to nějaká skrytá věc v elektronice.“
Vítězství a nic, takový výsledek sesadil Kostku z druhé pozice celkového pořadí o stupeň níž. „Přitom to byl dobrý víkend, rychlost jsme ukázali,“ poznamenal 29letý závodník. Při podniku, který v součtu navštívilo 8 869 diváků, těžil i ze znalosti Masarykova okruhu. „Udělalo to hodně. V kvalifikaci jsem na vítězství potřeboval jen jedno rychlejší kolo a i ty předjížděcí manévry v závodě se mi podařily díky tomu, že soupeři ještě pořádně nevěděli, kde se dá zaútočit.“