Ptejte se Martina Koloce

velikost textu:
vydáno 29.5.2001 11:55
On-line rozhovor s bývalým evropským šampionem v závodech tahačů Martinem Kolocem, šéfem týmu Buggyra Racing

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 29. května 2001 do 12:50

OTÁZKA: Proč se váš tým jmenuje Buggyra? Karel
ODPOVĚĎ: Jednoiducha věc:Podívejme se na Maughliho. Symboliku v našem logu jsem dostal od našeho designera V. Krale, ktery v 70 letech stavel zavodni vozy pod znackou BUGHIRA. Pro oddeleni historickych etap jsme pozmenili " spelling" na BUGGYRA a to i proto, ze na zacatku stoleti v Americe byla motorova vozidla oznacovana jako " BUG" - viz. BUGGATTI. 29.5.2001 12:06
OTÁZKA: Jak se dá finančně utáhnout soukromý tým? Robert Nový
ODPOVĚĎ: Na financovanbi teamu je napojen velmi silny komercni mechanismus a rovnez tak zahranicni kapital. Bez tohoto zazemi nelze o podobnem projektu jako BUGGYRA vubec premyslet. 29.5.2001 12:08
OTÁZKA: Bylo obtížné dostat jezdce kvalit Gerda Koerbera do Vašeho týmu? Petr
ODPOVĚĎ: V nasem teamu je velmi dobra atmosfera a vladne velmi silny teamovy duch. Znam se z Gerdem asi 8 let a vzdy jsme k sobe meli blizko lidsky. Samozrejme ze jezdec Gerdova formatu musi byt dobre zaplacen.... 29.5.2001 12:09
OTÁZKA: Jaké jsou cíle Vašeho týmu pro tento a pro příští roky ? díky pepé
ODPOVĚĎ: Nasbirat co nejvice technickych poznatku a dat proto, abychom mohli zrychliut auto a stanovit pote sportovni cile pro sezonu 2002.Neni mozne v prvni sezone konkurovat vozum MAN, MB v prvni sezone rychlosti a spolehlivosti. V tradicnich automobilkach pracuji se zavodni technologii asi 12 let a kdyby bylo mozne je dobehnout za rok , tak oni by museli byt hlupaci a to nejsou. 29.5.2001 12:12
OTÁZKA: Jaký je poměr podpory projektu od domácích a zahraničních partnerů? Bylo by možné projekt realizovat BEZ podpory zahraničních investorů? Amigo
ODPOVĚĎ: Bez masivni podpory zahranicnich partneru nelze timto tempem v projektu pokracovat. 29.5.2001 12:13
OTÁZKA: Co vás vedlo k tomu, že jste si postavil svuj "domek" v malé vesničce u Roudnice? Chtěl byste žít ve městě nebo Vám venkov vyhovuje? ziky
ODPOVĚĎ: Jsem rad mimo civilizaci behem sveho volna a proto vesnice je pro me nenehraditelna. 29.5.2001 12:14
OTÁZKA: Dobry den Martine , proc Vam vlastne byla odejmuta zavodnicka licence?Budete v nejblizsi dobe znovu zavodit(truck)?Drzim palce a preji mnoho uspechu jak ve sportu tak i v osobnim zivote. JND
ODPOVĚĎ: Moje licence je historie. Nemy\slim si ze jsem ji pozbyl opravnene ale je to pryc. Zavodit bude moje auto BUGGYRA MK 001 popr MK 002 nebo MK003 s cizim jezdcem. Dekuji za podporu 29.5.2001 12:15
OTÁZKA: Když jste ještě závodil, často vás jury diskvalifikovala. Vy jste tvrdil, že mnohokrát to bylo neprávem. Změnil se postoj rozhodčích k vašemu týmu? František Malý
ODPOVĚĎ: Mnohdy jsem vycnival vysledky, mnohdy i aroganci vuci okoli. Tento pristup jsem zrevidoval / co mse vystupovani tyce/ a je to s rozhodcimi lepsi / alespon zatim/. 29.5.2001 12:17
OTÁZKA: Pane Koloc Vase cinnost me fascinuje vim ze to neni rozhodujici,ale jake mate vzdelani?Jinak hodne stesti a drzim palce.Dekuji. Pavel
ODPOVĚĎ: Mam puvodne zemedelskou prumyslovku, ale v mem dennim planu mam 3-5 hodin studia.Diky za podporu 29.5.2001 12:18
OTÁZKA: Zdravím vás pane Koloc, kvůli čemu odstoupil Korber z posledního závodu? A pak taky, nepotřeboval by jste do týmu mladého, chytrého a velmi rychlého jezdce? Přeju hodně štěstí v dalších závodech. SuperChajda
ODPOVĚĎ: Prehrala se nafta na vstupu do motoru a v tomto dusledku se zadrel element vstrikovace. Na pristi zavod to sbnad bude lepsi.Muzeme mladeho jezdce oitestovat - spojeni WWW.BUGGYRA.COM 29.5.2001 12:20
OTÁZKA: Co říkáte na Tomáše Engeho, je už hvězdou? Pavel Nikodým
ODPOVĚĎ: Tomas roste a pral bych mu, aby se stal osobnosti. 29.5.2001 12:21
OTÁZKA: JE NA VAŠEM AUTĚ NĚCO ČESKÉHO - SOUČÁSTKY, MOTOR A POD.? JAKÝ MÁTE VZTAH K ČESKÉ ZEMI. ŠTEFAN
ODPOVĚĎ: Koncepce auta je ceska. Dal jsem do auta vsechno ze sve hlavy stejne tak, jako vsichni technici teamu. Musim rici ze nasi elektronici jsou dle me zkusenosti lepsi nez cizozemci v nasem teamu. Mnoho soucastek sed vyrabi v zahranici v ceskem engineeringu. Jsem patriot, ale mnoha lidem v nasi zemi bych pral oprosteni se od silne zavisti a provincionalismu. 29.5.2001 12:25
OTÁZKA: Jste uspesny truckovy pilot, ted manazer tymu. Z rozhovoru s Vami a reportazi vyplynulo ze jste pomerne suverenni typ cloveka, ktery se s nicim , jak se rika nemaze.... Jak by jste se sam charakterizoval? P.S. Drzim palce -) Marvin
ODPOVĚĎ: Tezka otazka.Jako kazdy bych potreboval vice casu nad zamyslenim nad sebou. V zasade si myslim, ze mam tah na branku a po kazde poruse naseho motoru premy\slim nad tim, zda jsem dobry konstrukter. 29.5.2001 12:27
OTÁZKA: Ještě loni se mluvilo o tom, že supra pojede Dan Landa. Ten ale trucky nechal (prý kvůli buzeracím traťových komisařů). Proč ted jede Gerd? Nebylo stylovější sehnat čecha? Bajza
ODPOVĚĎ: Cech formatu Gerda v soucasne chvili neni na trhu.V budoucnu muze byt vsechno jinak, ale Gerd je fakt profik a povahou neni typickej nemcour. 29.5.2001 12:28
OTÁZKA: Už se nechcete vrátit za volant?????????? Pavel
ODPOVĚĎ: Chybi mi kousek zdravi. V zasadde ale nechci delat 10 veci napul. Pro nas team jsem vetsim prinosem v praci kterou ted delam. Myslim si, ze me jezdecke schopnosti jsou asi nadprumernem, ale jsou pouze 5% me kapacity - pojidajici 80% energie.Chci dovest BUGGYRU ke spicce a to nejde na pul uvazku. 29.5.2001 12:31