"Sny se staly skutečností krátce po revoluci a také díky mé chápavé manželce, kdy jsem si namísto plánované stavby garáže koupil jako jeden z prvních zákazníků stopětadvacítku Cagivu Mito v Praze, kterou jsem si upravil pro závody na okruhu speciální sadou, zvanou Kit. Tou dobou se jelo mistrovství republiky a jako hlavní cena byla rovněž Cagiva Mito 125. Viděl jsem v tom příležitost, jak získat motocykl pro syna, který se také chtěl stát motocyklovým závodníkem." Touha a přání se změnily ve skutečnost, zvítězil a vyhrál motocykl.
Napřesrok nastoupil v domácím šampionátu i se svým synem Slavomírem ve třídě stopětadvacítek. Jeníček senior tento seriál opět vyhrál a junior se umístil na druhém místě. V jejich garáži za prvenství přibyl další motocykl. Oba šampioni neustále bodovali, a tak nebylo divu, že o juniora projevili zájem sponzoři. Dostal nabídku jako jezdec supersportů. Kývl na ni a v roce 1996 Jeníček mladší začal jezdit supersporty. Osedlal Hondu CBR 600.
Několik úspěchů z prvních seriálů vystřídala v roce 1997 smůla, která ho pronásledovala po celou sezonu. Čtyřikrát upadl, dvakrát při tréninku a dvakrát v závodě. Pády se neobešly bez zlomenin a pohmožděnin. Kvůli tomu sponzoři odstoupili od smlouvy a dvaadvacetiletý junior se vrátil ke stopětadvacítkám, v nichž letos skončil na druhém místě.
Závody silničních motocyklů jsou někdy doprovázeny horšími obdobími, stejně jako v každém sportu. "Hlavní je neztrácet hlavu," tvrdí Jeníček junior. Spolu se svým otcem se za celou svou jezdeckou kariéru umisťovali do desáté příčky a nejednou stanuli bok po boku na stupních vítězů.
Sága ústecké motocyklové rodiny ale zdaleka neskončila. Navíc perličkou celé stáje je přítelkyně Slavomíra juniora Dagmar Vejtasová. Je také bývalou účastnicí závodů silničních motocyklů do stopětadvaceti ccm a po dva roky své jezdecké činnosti byla soupeřem Jeníčka seniora. "Jednou mě dokonce předjela, protože jsem měl slabší motocykl," s úsměvem nadhodil Jeníček - otec.
Dnes motocyklovou stáj Jeníčků nejvíce trápí peníze, není jich nazbyt. A tak si namísto dovolené zaplatí jednu jezdeckou sezonu. "Dnes v ruce obracíme každou korunu a čekáme, kdy nám nevyjdou," naznačuje Jeníček senior, jak nákladný je motoristický sport.