Při bouračce poškodil svodidla oddělující trať od dálnice natolik, že pořadatelé z bezpečnostních důvodů erzetu zrušili.
"Jeli jsme na šestku na dlouhé rovince, přišla mírná pravá zatáčka přes zlom a skok byl delší než jsem čekal. Při dopadu se rozpadla záď a já ztratil kontrolu nad vozem," popsal Ogier.
Posádka vyvázla bez zranění, což potvrdilo i vyšetření v nemocnici, kam byli Ogier i spolujezdec Julien Ingrassia preventivně převezeni.
Francouzovy šance na dobrý výsledek vzaly za své už v pátek, kdy chyboval v poslední zkoušce a po penalizaci se propadl z vedoucí pozice až na 35. příčku. V sobotu vůz silně poškodil, ale dělal si naděje, že se ho podaří opravit, aby se v neděli vrátil do soutěže a pokusil se získat body ve speciálně hodnocené power stage. Později ale tým oznámil, že mechanici zprovoznit auto nestihnou.
Po druhé etapě drží bezpečné vedení jeho finský týmový kolega Jari-Matti Latvala. Vyhrál pět ze sedmi sobotních testů a má už bezmála minutový náskok na Brita Krise Meekea v citroënu, na kterého doráží Thiery Neuville. Belgický pilot se během dne posunul před kolegu z týmu Hyundai a obhájce prvenství Daniho Sorda ze Španělska.
Martin Prokop si polepšil o jednu pozici na deváté místo poté, co v poslední rychlostní zkoušce dne havaroval dosud devátý Bryan Bouffier z Francie v dalším hyundaii. Český pilot ve fiestě ztrácí na Latvalu přes čtyři minuty.
V neděli devátý díl mistrovství světa vyvrcholí čtyřmi rychlostními zkouškami.
Německá rallye- podnik mistrovství světa v automobilových soutěžích Po 2. etapě: 1. Latvala, Anttila (Fin./VW Polo-R) 2:19:00,7, 2. Meeke, Nagle (Brit., Ir./Citroën DS3) -56,6, 3. Neuville, Gilsoul (Belg./Hyundai i20) -1:00,9, 4. Sordo, Martí (Šp./Hyundai i10) -1:26,8, 5. Mikkelsen, Floene (Nor./VW Polo-R) -1:37,0, 6. Hirvonen, Lehtinen (Fin./Ford Fiesta RS) -1:53,2, ...9. Prokop, Tománek (ČR/Ford Fiesta RS) -4:09,6. |