Ten bude hájit barvy týmu spolu s Davidem Vršeckým, třetí vůz bude pilotovat Španěl Antonio Albacete. Ten už ale ne jako jezdec stáje, ale tahač si od Buggyry pronajal jako soukromník.
Faure je zkušený závodník, který sice v posledních dvou letech neměl angažmá, ale v roce 1998 se s tahačem Mercedes stal mistrem Evropy.
Körber dokázal loni jako první muž v historii obhájit titul mistra Evropy v kategorii Super Race Truck. Přesto z týmu odešel, nerozloučil se však úplně. "Spolupracovali jsme několik let a poslední sezona byla nejlepší. Prakticky jsme se nerozloučili, ale Gerd by měl pro nás plnit roli testovacího jezdce pro projekt 2005, kdy by se měly sloučit obě třídy EP tahačů," uvedl na úterní tiskové konferenci manažer Buggyry Martin Lansdorf.
Na novou sezonu, která odstartuje prvním z deseti podniků 4. dubna v nizozemském Assenu, se již těší novopečený držitel světového rekordu v maximální rychlosti dosažené s tahačem, osmadvacetiletý Vršecký.
Před měsícem dosáhl na kilometrovém úseku s letmým startem na dálničním okruhu v Dubaji ve Spojených arabských emirátech rychlosti 281,723 km/h. "Největším soupeřem mi bude stájový kolega Faure a další buggyra, s níž pojede Albacete," je přesvědčen o kvalitě českých tahačů Vršecký, v minulé sezoně třetí muž EP.
Ve stáji Buggyra nejsou ze sloučení obou tříd od roku 2005 nikterak nadšeni, ale nastalou situaci berou reálně. "Zaměříme se na to, abychom byli absolutně technicky nejlepší, a věřím, že nejlepší budeme. Změny nás nemohou rozhodit," zdůraznil Lansdorf a doplnil, že již nyní mají pro tuto variantu prakticky připraven vůz s označením 2005. "Nejlepším testem je závod, a proto předpokládáme, že jej již od pátého závodu v Nürburgringu nasadíme," řekl.
V Buggyře i nadále myslí na překonání hranice třísetkilometrové rychlosti. "Za tímto účelem chceme postavit speciální vůz a zřejmě již v létě to zkusíme někde v Evropě," dodal Lansdorf.