Coulthard může hovořit o smůle, protože pokud by mu motor odešel dřív a velkou cenu by nedokončil, penalizaci na startu dalšího závodu by se vyhnul. Takhle v Bahrajnu projel cílem na nebodované pozici, a ještě ztratí deset míst na roštu v Malajsii, což se při výkonech Red Bullu v podstatě rovná startu z poslední řady.
Páteční tréninky v Malajském parnu zkušenému jezdci alespoň trochu spravily náladu. "Za celý pátek jsme neměli problémy," řekl Coulthard. "Ačkoli jsem měl pod kapotou čerstvý motor, radši jsme ho šetřili, a moc kol jsem nenajel. Tady ten okruh mnohem více opotřebovává pneumatiky než Bahrajn, takže jsme se je snažili šetřit, a použil jsem pouze jedinou sadu."
Loni nečekaně bodově úspěšný Coulthard si připsal až 16. čas, ale skutečný poměr sil se vždy ukáže až v sobotní kvalifikaci, která by měla být díky novému bodovému systému (stejně jako před týdnem v Bahrajnu) atraktivní i pro diváky.
Jeho týmový kolega Klien, který se v předchozí velké ceně radoval z jednoho bodu, měl v trénincích problémy s vyvážením vozu a připsal si až 23. čas.
"Celou dobu jsem jezdil na jediné sadě pneumatik, což mě stálo hodně času," vysvětloval Rakušan. "Gumy se mi hodně drolily a auto začalo být nedotáčivé. V noci musíme probrat všechna data, a zjistit, co se s tím dá dělat. A ještě něco bych rád řekl - v tom autě je tady strašné horko."
Kliena trápily vysoké teploty v rozpáleném kokpitu už v tréninku, kdy odjel pár kol. V závodě samotném to bude mnohem horší. "V závodě se začnete doslova vařit. Začnete to po těle a postupuje do hlavy. Minulý rok jsem si tady při závodě musel otevřít hledí přilby, aby mi do ní foukal čerstvý vzduch," prozradil Rakušan.