Méně se dařilo českým pilotům Davidu Vršeckému a Františku Vojtíškovi, kteří skončili pod stupni vítězů.
Vršecký měl v měřeném tréninku menší technické potíže a zajel až šestý čas. Z třetí řady ale do kvalifikace vystartoval výtečně a už do první zatáčky se prodral za Körbera.
Hned za ním bylo namačkaných několik vozů, mezi které v následné technické pasáži vletěl s neovladatelným strojem Němec Hahn; auta se od sebe začala odrážet jako biliárové koule a pro některé z nich závod okamžitě skončil.
Vršecký přišel o všechny plasty včetně přední kapoty. Přesto se mu podařilo ze skrumáže vyjet a se zcela holým vozem projel cílem prvního kola na sedmé pozici. Vojtíšek se kolizi vyhnul.
Jízda byla ale zastavena, protože po střetu se Seilerem vážně havaroval domácí Gonzalo, který předvedl se svým vozem MAN několikanásobné salto a skončil v nemocnici s řadou zranění.
Celý program nabral dvouhodinové zdržení, kvalifikační jízda se dojížděla na šest kol, která byla přičtena k jednomu úvodnímu. O Körberově vítězství ale nebylo pochyb, stejně jako o druhém místě Albaceteho. Čtvrtý dojel Vojtíšek a Vršecký byl šestý.
Překvapivý start měl hlavní závod: signál zelených světel přišel tak rychle, že na něj zareagoval pouze Albacete a Körber tak ihned přišel o výhodnější pozici v první řadě. Oba pak kroužili se sekundovým odstupem až do cíle, kam dojeli s velkým náskokem.
O největší zážitek se postaral Vršecký, který se i přes handicap s poškozeným autem dostal po startu na páté místo a ve čtvrtém kole předjel Vojtíška. Na výborně jedoucího Puliče však ztrácel osm sekund, což se v tu chvíli zdálo nemožné stáhnout. Kolo od kola začal zrychlovat a zajížděl stále lepší časy než horkokrevný Chorvat.
Nakonec chybělo pouhých 18 setin sekundy, aby se Vršecký opět sešel s Körberem na stupních vítězů. "Škoda, že závod nebyl o kolo delší, to bych Puliče udělal tutově. Jel jsem ale na hraně, protože auto bez řady plastů mělo velký odpor vzduchu a při vyšších rychlostech se špatně ovládalo. Myslím, že jsem se místy dostal až za hranici rizika," řekl Vršecký v cíli spolupracovníkovi ČTK.
Kvalifikační jízda (1+6 kol): 1. Körber (Něm./Buggyra) 14:38,226 min., 2. Albacete (Šp./MAN) -2,163, 3. Pulič (Chorv./MB) -25,807, 4. Vojtíšek (ČR/Renault) -27,056, 5.
Allgäuer (Rak./MAN) -33,279, 6. Vršecký (ČR/Buggyra) -34,314, 7. Lenz (Něm./Iveco) -46,165, 8. Garrett (VB/Foden) -47,665.
Pohárový závod (12 kol): 1. Albacete 24:56,981, 2. Körber - 1,107, 3. Pulič -19,056, 4. Vršecký -19,234, 5. Allgäuer -25,306, 6. Vojtíšek -35,751, 7. J. Rodrigues (Port./MAN) -36,272, 8. Hahn (Něm./MB) -36,592.
Průběžné pořadí: 1. Albacete 387 bodů, 2. Allgäuer 321, 3. Vršecký 303, 4. Körber 286, 5. Bösiger 226, 6. Hahn 221, 7. Vojtíšek 205.