Nejlepší start v úvodním finále třídy open měl Bartoš, za jehož zády se tvrdě bojovalo o další pozice. Postupně se do čela propracoval Žerava, který v závěru odrazil všechny útoky svých soupeřů. Druhá jízda přinesla ještě větší drama.
Pět kol diktoval tempo Žerava, v boji o další pozice postihl po vzájemné kolizi pád Rakušana Machtlingera a Čepeláka. Ve čtrnáctém okruhu zaútočil Bartoš úspěšně na Žeravu, který nemohl zařadit čtvrtý rychlostní stupeň a jen s námahou odrazil útok Masaříka v boji o druhé místo.
Dravě jedoucí Čepelák v závěru ještě jednou spadl a musel se spokojit se šestým místem. "Problémy s motocyklem mě v závěru zkomplikovaly cestu k úspěchu, přesto jsem s výkonem v obou finálových jízdách spokojen," uvedl vítězný Žerava.
Ve třídě do 125 ccm měl Čepelák ve druhém finále horší start, přesto po pěti kolech předjel vedoucího Brabce a vítězství si nenechal ujít. "Musel jsem po pokaženém startu zabrat. Mám výhodu, že jsem z mistrovství světa zvyklý na vysoké tempo," uvedl vítěz.
Výsledky:
Třída open:
I. jízda: 1. Žerava (KTM) 2. Bartoš (Yamaha), 3. Kučírek (Honda), 4. Machtlinger (Rak./Honda), 5. Masařík (Honda), 6. Svoboda (Honda).
II. jízda: 1. Bartoš, 2. Žerava, 3. Masařík, 4. Machtlinger, 5. Čepelák, 6. Kučírek.
Celkově: 1. Bartoš 47 b., 2. Žerava 47, 3. Masařík 36, 4. Machtlinger 36, 5. Kučírek 35, 6. Čepelák 30.
Do 125 ccm:
I. jízda: 1. Čepelák (KTM), 2. Brabec (KTM), 3. Kulhavý (KTM), 4. Zaremba (Suzuki), 5. Bučenec (SR/Suzuki), 6. Votroubek (Yamaha)
II. jízda: 1. Čepelák, 2. Brabec, 3. Bučenec, 4. Votroubek, 5. Hrabica (Kawasaki), 6. Kohút (SR/KTM).
Celkově: 1. Čepelák 50, 2. Brabec 44, 3. Bučenec 36, 4. Votroubek 33, 5 Kohút 28, 6. Neugebauer (KTM) 28.
Veteráni:
Celkově: 1. Poslední (KTM) 50, 2. Hrobský (Suzuki) 44, 3. Heindrich (Honda) 40.