"Žádná velká spolupráce mezi námi ale asi nebude. Je totiž lepší jezdit sám. Každý umí lépe jezdit něco jiného a druhý by na něj musel stále čekat," podotkl Bražina.
Skutečnost, že budou ve třídě dva Češi a i díky srovnatelné výkonnosti budou jezdit pravděpodobně v obdobných časech, ale Bražina vítá. "Když máte někoho za sebou, jste jistější," přiznal dvaačtyřicetiletý jezdec.
Bražina opět využije pomoc týmu Karla Lopraise, v jehož kamionech bude mít uloženu řadu náhradních dílů. "U Karla jsem našel obrovské zázemí," pochvaloval si spolupráci se šestinásobným vítězem soutěže.
Nejlepším Bražinovým výsledkem je 28. pozice v roce 2001. "Doufám, že letos dojedu do cíle. Na umístění moc nemyslím, ale rád bych byl ve třídě do třetího místa, hlavní je ale dojet," uvedl.
Jeho šance na celkový úspěch prý zvyšuje i návrat k těžším tratím. "S rozhodnutím organizátorů jsem spokojený. Nemám takové zázemí jako velké týmy a alespoň se ukáže, jak na tom kdo je," věří Bražina svým schopnostem - jezdeckým i manuálním.
I když svou Hondu oproti předešlému roku vylepšil, opravám se pravděpodobně nevyhne.
Jako trénink na 26. ročník dakarské soutěže Bražina využil závod v Tunisku, připravoval se však i v Alpách a startoval v endurových kláních na Slovensku. "Časově jsem najezdil více než jindy. Cítím se více vyježděný, což by se mělo projevit i v závodě," pochvaloval si.
Trochu se obává dlouhých maratonských etap. "Hlavně těch, které jdou po sobě. Zvětšuje se únava a zvyšuje se možnost, že uděláte chybu. Navíc musí držet technika," dodal Bražina, jenž se stejně jako Loprais vydal v pondělí na start Dakaru.