„Zatím se prohlašujeme za neoficiální vítěze eurozóny, ale konečné rozhodnutí od léta ještě nepadlo,“ stěžuje si Michl.
Závody Eurozóny, oficiálně nazvané FIA trofej střední Evropy v závodech na okruzích, se konaly v Maďarsku, Rakousku, Chorvatsku a České republice.
Michl se se svou dvoulitrovou Fabií přihlásil do kategorie E1. Na startu ale s překvapením zjistil, že s ním soutěží i vozy specifikace GT (nejčastěji vozy Porsche a Ferrari), kterým pravidla start ve skupině E1 nepovolují.
Situaci měl vyřešit pořadatel, rakouská pobočka světové automobilové federace FIA. Jenže ten obdržel od lokálních pořadatelů výsledkové listiny bez konkrétních specifikací vozů.
„Čekáme, co s gétéčky udělají. Myslím, že se dokonce muže stát, že je do naší skupiny dodatečně zařadí,“ kroutil hlavou Michl.
Zatímco jeho titul ze středoevropských závodů závisí na libovůli pořadatelů, jeden zlatý věnec z letošní sezony už brněnský závodník má. Získal ho v pro sebe netypické disciplíně závodů do vrchu.
Kromě dvou podniků domácího mistrovství vrchařů odjel Michl všechny a ve dvanácti v řadě zvítězil ve skupiněM do dvou litrů.
„S tímto titulem jsem nepočítal, i když oproti konkurenci jsem měl asi nejlepší auto,“ porovnává Michl, který kompletní vrchařský seriál jel poprvé.
„Na úzké silnici mezi stromy je to pěkný fofr, takže i vrchy jsou zajímavé. Akorát si tam během víkendu moc nezajezdím. V tom je lepší okruh,“ míní Michl.