Estonský jezdec řídil loni v září při soutěži MS v Walesu tovární speciál Peugeot 307 WRC. V 15. rychlostní zkoušce nezvládl svůj vůz a narazil s ním do stromu. Navigátor Park náraz nepřežil.
"Markko vyletěl z trati v plné rychlosti brzy po startu zkoušky. Vůz narazil do stromu, jenž se vmáčkl dovnitř. Michael musel být mrtvý na místě," prohlásil tehdy Jean-Piere Nicolas, šéf stáje Peugeot.
Teď se Märtin zapojí do seriálu dánského mistrovství cestovních vozů. Na okruzích se představí za volantem Hondy Accord. Dánského okruhového šampionátu se účastní 25 pilotů ze 17 týmů.
Třicetiletý rodák z Tartu se od tragické nehody ve Walesu nezúčastnil soutěžních podniků a v lednu oznámil, že už se do světového šampionátu v rallye nevrátí. Jako důvod uvedl, že už se na to cítí příliš starý. S Parkovou smrtí prý jeho rozhodnutí nesouviselo.
Závodní kariéru zahájil Märtin v roce 1993. V mistrovství světa v rallye vystřídal tovární týmy Toyoty (2000), Subaru (2001), Fordu (2002-2004) a naposledy Peugeotu. S francouzským vozem obsadil loni v konečném pořadí páté místo, jeho maximem je třetí příčka z roku 2003.