Veřejnosti se třetí (a nejmenší) součást tří různých aktuálních expozic na pražském Výstavišti otevře v obou víkendových dnech. Dva simulátory zdarma a patování na umělém povrchu jsou asi největšími lákadly pro hráče.
Slogan výrobce syntetické trávy "Ani ptáci nepoznají ten rozdíl" se může zdát nadnesené. Nicméně nápad nechat si postavit green na pozemku za domem, o němž jeden stále přemýšlí, co by tam ještě mohlo být, při pohledu na nabídku ponouká zamyslet se, jak ho uhájit před protinávrhem dětí na přístavbu vyhrazenou herním konzolím.
Kdo má v rodině, nebo ve svém okolí caparta, co se sotva postavil na nohy, a za pár stovek nekoupí tu nepřekonatelně bastelově barevnou dětskou soupravu, nesmí se sám nazvat zaníceným golfistou.
Ano, blíží se Golf Show (tentokrát v Letňanech) a v sousedství dalších dvou velkých veletrhů se na Výstavišti golf prezentuje na malém prostoru, ale nedá se úplně tvrdit, že skromněji. Pohled na nabízené luxusní kabrio, do nějž se sotva vejdou bag a vnadná partnerka, polechtá na patřičném místě nejednoho muže. A proč ne i ženu?
Prezentace zahraničních resortů, nabídka zájezdů a předplatného na časopisy nechybějí a je možné je snadno přehlédnout. Bylo by ale škoda zůstat jen povrchním návštěvníkem. Bylo by škoda odbýt reklamní vějičku, že "spokojenost klienta je na prvním, druhém i třetím místě". Tu je zapotřebí prověřit.
Ovšem pravda, kdo zve na veřejné prezentaci třeba do pětihvězdičkového Sheraton Soma Bay Resortu v Egyptě, nic jiného než vyplnění onoho sloganu si nemůže dovolit.