Německý pilot v rozhovoru pro rádio Five Live hodnotil průběh velké ceny a vysvětloval, jak se dostal v chaotickém deštivém závěru do tak exponované role.
"Byl to hodně tvrdý závod. A já se jen snažil získat nějaké body pro Toyotu."
Glock nepřezul na přechodné gumy jako všichni jeho soupeři a snažil se dojet do cíle na pneumatikách na suchou dráhu. Klíčové rozhodnutí bylo spíše dílem okamžiku než plánem.
"Šest kol před cílem jsem se zeptal na situaci s pneumatikami a na to, jak vypadá počasí. Řekl jsem týmu, že zůstanu na trati ještě jedno kolo. A zase. A zase. Nakonec jsem tak dojel až do cíle."
"Když se podíváte na moje časy ze závodu, tak předposlední kolo jsem zajel za 1 minutu a 28 vteřin, poslední mi bohužel trvalo o 20 vteřin déle. Prostě se to nedalo uřídit. Žádný úmysl v tom nebyl."
Do posledního kola ještě vjížděl jako čtvrtý, ale skvělou pozici nakonec neudržel. Naštěstí pro Hamiltona a celý McLaren. "Na konci závodu se rozhodoval celý šampionát a my jsme přišli o šanci na umístění do páté příčky," konstatoval Glock, který se musel na Interlagosu spokojit se třemi body za šesté místo.