Společně s manažerem týmu Josefem Liškou měl Huleš původně odletět z Prahy ve čtvrtek po obědě, ale let Air France byl kvůli stávce zrušen. Když to vypadalo už beznadějně a hrozilo, že zmešká zítřejší dopolední trénink, zareagoval bleskově zástupce sponzora týmu, společnosti Goldfren.
Okamžitě nabídl k cestě firemní letadlo Goldfrenu. Jediným vhodným místem v Čechách k nástupu na palubu ale zůstaly Karlovy Vary. Jaroslav Huleš a Josef Liška tedy sedli do auta a kolem osmnácté hodiny zamířili na palubě cessny do Francie.
Huleš letos zatím v Grand Prix nebodoval, ale má před sebou trať, kde se mu v minulosti podařil doslova husarský kousek. Proto věří, že se konečně dočká v cíli bodovaných míst.
"Nejlepší kvalifikaci a závod jsem v Le Mans zajel ve stopětadvacítkách v roce 2001. V pátek to ještě nebylo nic moc, ale v sobotu jsem s perfektně nastavenou Hondou zajel čtvrtý nejlepší čas. Poprvé jsem tak při závodě Grand Prix startoval z první řady. A ještě k té sobotní kvalifikaci. Byl to skutečně perfektní výkon, protože jsem se zlepšil o pět vteřin," řekl Jaroslav Huleš.
Loni bohužel závod na Aprilii nedokončil. Letos startuje na tomto okruhu opět poprvé ve dvěstěpadesátkách. "Věřím, že se Jarda konečně prosadí. Je v pohodě a tým udělá maximum pro to, aby motocykl byl perfektně naladěn," řekl Hulešův manažer Josef Liška.