Poznal jsem, že to jde, že jsem najednou rychlejší než ti, kteří mě na mokru poráželi. Je to i tím, že mám špičkový stroj a jezdím za špičkový tým se skvělým zázemím. To jsem předtím neměl.
Před sezonou jste prohlásil, že budete spokojen s celkovým desátým místem. Nezměnil se váš plán?
Jeden závod je jiný než daších patnáct. Neznamená to, že v těch dalších pojedu zase tak dobře, to vůbec ne. Tratě jsou různé, stejně tak jako nastavení motocyklu. Můj předsezonní cíl platí. Být do desátého místa celkově a dostat se alespoň v jednom závodě na stupně vítězů.
Hondu jste vystřídal za aprilii, zdá se, že vám nový stroj sedl.
Zvykl jsem si rychle. Jezdím už dlouho, vystřídal jsem hodně motorek, není to pro mě problém.
Není vám líto, že jste se dostal ke špičkovému stroji až teď?
Je škoda, že taková šance přišla až v sedmadvaceti letech. Přijít tak před třema rokama mohl jsem být už úplně někde jinde.
Kde?
Mnohem dál. Spoustu let jsem nezávodil na špičkovém stroji, nedostal jsem příležitost. Ale mistrem světa můžu být i ve třiceti (smích).
Než jste na mokré trati upadl, suverénně jste vedl. Zvedlo vám vaše vystoupení sebevědomí?
Určitě mi to nestoupne do hlavy, ale cítím se líp. Pomohla mi i kvalifikace. Zajížděl jsem rychlé časy sám, nemusel jsem na nikoho čekat, aby mě popotahoval, tak jako tomu bylo dřív. Naopak. Jezdci mi uhýbali na stranu, snažili se jet za mnou.
Čeká vás závod v jižní Africe. Máte rád tamnější trať?
Poprvé jsem jel v jižní Africe až loni. Moc mi to nevyšlo, v závodě jsem upadl, ale bylo to s jinou motorkou, teď může být všechno jinak. Trať je hezká a zajímavá, líbí se mi. Povrch je sice hrbolatý a rozbitý stejně jako v Suzuce, ale to mi nevadí.