V prvních fázích velké ceny jeli piloti obou týmů na bodovaných místech, poté však právě závady motoru vyřadili Oliviera Panise z BARu a Giancarla Fisichellu z Jordanu. Problémky s převodovkou Jacquese Villeneuve znamenaly, že do cíle dorazil s motorem honda pouze Takuma Sato na osmém místě. Pro mladého Japonce to byl nejlepší výsledek kariéry.
"Po kvalifikaci a třech jezdcích v první šestce při zahřívacím tréninku to bylo velké zklamání. Na druhou stranu Takuma jel výborný závod. Ztratily jsme dva motory, ale nyní máme tři týdny, abychom ještě zvýšili jejich výkon a zejména zajistili jejich spolehlivost," pochvaloval si již probíhající pauzu Nakamoto.
Honda plánuje, že v příští sezoně bude dodávat své agregáty pouze BARu. Letos dodává oběma týmům motory zdarma a protože jejich šasí se liší, musí je upravovat zvlášť. Tím neúměrně stoupají náklady a japonským inženýrům nezbývá příliš peněz na vývoj. Navíc se zdá, že na to doplácí i spolehlivost.