V úvodních závodech se vedení Hondy obávalo mechanických závad motoru a jeho nedostatečné výdrži, a tak mechanici omezili jeho maximální otáčky. V Imole již však toto snížení výkonu nebude zapotřebí. Japonští inženýři připravili navíc některé další úpravy, které mají snížit vnitřní tření. Honda však brzdí optimismus a slibuje podstatné zlepšení až na velkou cenu Kanady.
"S pokrokem posledních dní jsem velmi spokojen," pokračoval Olivier Panis. "Co se týče nastavení, jsme velmi blízko ideálnímu stavu. A pokrok motoru rovněž vypadá velmi slibně."
Ve své předcházející účasti ve formuli 1 v letech 1983-1992 Honda získala jméno jako výrobce nejsilnějších a nejspolehlivějších agregátů v motorsportu. Poslední mistrovský titul pro ni získal v roce 1991 Ayrton Senna s mclarenem. I nyní se japonská automobilka touží dostat až na samý vrchol.