Dva speciály nasadí britská stáj Graham Nash Motorsport. Vozy se zařadí mezi uchazeče o celková vítězství, o která dosud bojovaly především Listery Storm, Chryslery Viper a Ferrari 550 Maranello.
"FIA GT je špičkový šampionát a já se už nemlžu dočkat, jak v něm budeme bojovat o úspěch," řekl Nash, jehož vozy vyhrály loňská mistrovství GT v Británii a ve Španělsku. "Jezdeckou sestavu představím již brzy. Nyní je důležitá homologace auta."
Saleen už závodil i v Česku. Do Mostu je k European Le Mans v roce 2001 přivezla jiná ostrovní stáj, tým Raye Mallocka. Speciál úspěšně bojuje v USA, kde zápolí s vozy Ferrari 550 Maranello a Chevrolet Corvette o vavříny ve třídě GTS série American Le Mans.
Další novinkou je rozšíření stáje BMS Scuderia Italia, která ke dvěma loňským Ferrari 550 Maranello přidá další rudé monstrum. "Jedno auto bude patřit Lilian Brynerové, Enzo Calderarimu a Stefano Liviovi, druhé nováčkům Fabrizio Gollinovi a Lucovi Capellarimu," řekl manažer týmu Marco Strepavara.
Kdo bude posádkou třetího vozu, se zatím neví. Za stáj loni startoval i Tomáš Enge, ale české eso letos pojede s jiným, slabším ferrari ze třídy N-GT. Expilot F1 vytvoří posádku s Pražanem Robertem Perglem, jehož tým Menx čeká každým dnem dodávku nového Ferrari 360 Modena.
Speciál Saleen S7 týmu Graham Nash Motorsport při závodě ve Španělsku. |