Gardemeister ale tvrdí, že zápěstí už má prakticky zahojené a na ovládání speciálu Škoda Fabia WRC nebude mít lehká bandáž vliv. "Zranění naštěstí nebylo tak vážné, i když dost bolelo. Dobré ale je, že se nám podařilo získat čtrnáct tisíc euro pro dobrou věc. Pojedu v každém případě naplno. Doufám, že fixace ruky nebude překážet. Naštěstí máme řazení na volantu a snadno se ovládá," uvedl Toni Gardemeister.
Jezdce čeká v Austrálii trať považovaná za rychlou, počasí by mělo být docela příjemné, očekávají se teploty okolo 20 stupňů. Rallye se charakterem podobá předchozímu dílu soutěžního MS ve Finsku.
"Tyhle dva podniky se od sebe opravdu příliš neliší. Pokud jela fabia WRC dobře ve Finsku, měla by jet dobře i tady. Až při čtvrtečním shakedownu uvidíme, zda uděláme nějaké změny v nastavení podvozku. Myslím ale, že vyjdeme ze stejného základu jako ve Finsku," uvažoval finský pilot.
Australská rallye je mezi jezdci poměrně oblíbená, ale řada z nich ji současně označuje za docela nebezpečnou. To mají podle Gardemeistera na svědomí stromy, které jsou blízko u silnice.
"Když sjedete mimo trať, tak to může být dosti zlé. V minulých ročnících jsme tady viděli řadu velkých havárií. Extrémně nebezpečné je to pak za deště. Ale jinak je to dobrá soutěž, mám ji rád. Letos nás čeká řada nových zkoušek a původní pojedeme v opačném směru. Bude to dosti nezvyklé," konstatoval Toni Gardemeister.