Názor jezdců na novinku jsou zatím rozporuplné., Čtyřnásobný mistr světa Michael Schumacher si nápad pochvaluje. "Nepojedeme sice s ochrannými rámy kolem kol, jak jsme navrhoval, ale pětimilimetrové drážky v pneumatikách s terénními vzorky bych klidně nechal používat i na běžných tratích," řekl Němec.
Oproti tomu Brit David Coulthard nezakrýval své roztrpčení. "Co to má znamenat? Copak jsme nějací soutěžáci, abychom jezdili na hlíně? A počítal někdo s tím, že může pršet. Jak pak pojedeme v bahně, když nemáme žádné stěrače?," zlobil se pilot McLarenu.
Přímo zděšení vypuklo mezi techniky, kteří jen pár hodin před koncem zákazu testování musí pro Novou Paku vymyslet zcela nové podvozky a především zavěšení."Tohle nám byl čert dlužen. Vypipláme krásný monopost pro normální závody, a teď abych zasel usedl k počítači a kreslil nové auto," zděsil se šéfdesignér Toyoty Gustav Brunner.
Ruce si naopak mne čerstvý šéf BARu a majitel firmy Prodrive David Richards. Ten má totiž se velké zkušenosti s automobilovými soutěžemi. Právě jeho stáj má údajně připravit nejkvalitnější speciál pro Novou Paku.
Divy se mají dít nejen s technikou, ale i v jezdeckém obsazení. Ferrari prý již jedná s mnohonásobným úspěšným účastníkem Rally Paříž - Dakar Francouzem Jean-Louisem Schlesserem. Naopak McLaren si už zajistil služby jeho expartnerky Juty Kleinschmidtové. Ta se na atraktivní závod již těší. "Já mu ukážu, ještě má pořád sadu mého nerezového rychlovarného nádobí!" naráží závodnice na dramatický rozchod se Schlesserem.
Podle kuloárových informací by místo v kokpitu mohlo zbýt i na některého z výborných českých autokrosařů. Nejčastěji jsou v této souvislosti zmiňována jména Jaroslava Hoška a Petra Bartoše.