"Všechny údaje z vyhodnocování dat byly v pořádku," řekl technický ředitel Ferrari Ross Brawn.
Žádné vysvětlení pro poruchu z 37. kola japonské Grand Prix nenašel v rozhovoru pro list La Gazzetta dello Sport ani zástupce sportovního ředitele Mattio Binotto.
"Vůbec nic tomu nenasvědčovalo. Něco se stát muselo, ale my jsme zatím nedokázali najít ani to nejmenší," uvedl
Binotto.
Přesné příčiny selhání motoru bude moci Ferrari určit až po jeho převozu formule do Itálie. "Teprve až motor v Maranellu rozebereme, uvidíme, co se přihodilo," řekl Binotto.
Naposledy mělo Ferrari při závodě poruchu v roce 2002 v Malajsii. Tehdy na selhání doplatil Brazilec Rubens Barrichello. Schumacher musel kvůli technickým problémům svůj monopost naposledy v závodu odstavit 2. července 2000 v Magny-Cours.
Nyní na závěr kariéry podle všeho kvůli závadě nezíská osmý titul světového šampiona.