Nad dodržováním rychlostího limitu bdí v tréninkových autech kontrolní zařízení GPS. Pořadatelé opatření hájí. "Bezpečné to není, spíš naopak," kontroval Fišer.
Při tak nízké rychlosti bude pro posádky obtížné rozeznat, jak se bude auto chovat v mnohem větších rychlostech v samotné soutěži. "Nemáme to pod kontrolou. Kdybychom tak mohli jet alespoň sedmdesát. Takhle to nemáme pod kontrolou," povzdychl si pilot.
Nebezpečná může být podle Fišera i nedostačná znalost trati. Místo plánovaných třech projetí si totiž většina posádek vyzkoušela rychlostní zkoušky jen dvakrát. "Byli jsme rozděleni na dvě půlky. Každá trénovala jinde. I tak ale rozpis nestíhali," vysvětloval Fišer.
Posádka stáje PAMK Klatovy si erzetami třikrát projela. "Ale bez jídla a přestávek," dodal Fišer.
Přes dvě stě kilometrů dlouhá soutěž pořádně prověří i vozy soutěžních posádek. "V Pačejově nám praskl unašeč padesát metrů před cílem. Auto jsme museli do cíle dotlačit," popsal pilot z Toužimi neuvěřitelnou smůlu ze sprintu.
Klatovský tým před ‚bohemkou‘ na svém golfu unašeč vyměnil. "Nová je i spojka a další základní věci, které často odchází," dodal Fišer.
Auto je teď podle něj připravené. "Jestli se nám ale něco podobného jako v Pačejově stane znovu, to opravdu nevím," smál se.
S pouhým dojetím do cíle se ale nespokojí. "Ještě lepší bude dobře se umístit."